Morsomme ideer til kunngjøring av graviditeten!

Solsikke20

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Nå vet de fleste av nærmeste venner og familie om den store nyheten:Heartred
Vi har bestemt oss for å annonsere graviditeten på sosiale medier etter neste ultralyd, men vi vil gjerne gjøre noe morsomt ut av det.
Det kan godt være et «basic» bilde av en body og ultralydbilde, men jeg leter etter morsomme tekster - og eventuelt andre ideer til bilder.

Er det noen som har ideer på lur som vil dele?:love7

Jeg har ikke noe planer om å dele spesifikt på sosiale medier, men har sett så mange fine kreative måter å dele. Sist sendte jeg bilde til litt mindre nære venner som jeg ikke fikk møtt og fortalt personlig, det var bare en selfie av meg og mannen min og remsa med UL bilder. På face sa jeg vel ikke noe, men hadde noen bilder fra et bryllup jeg var i når jeg var 33 uker på vei og da ble det tydelig for de som ikke visste det fra før :P

Om det er storesøsken så er en enkel måte body/skjorte med storebror/søster og holder opp ultralydbilde koselig, det sier nok i seg selv, men "mai 2022" o.l. passer jo fint. Evt. storesøsken med vogn/ dukke o.l. og tekst "Storebror øver seg til mai" eller noe slik. :)

Om man tenker å vente til rundt jul så kan man ha en åpen gave med en body/smokk eller henge en smokk på juletreet? Eller henge ultralydbilde kanskje?

Om man skal gjøre noe rundt halloween kan man kanskje kle seg ut som skjellett og tape UL bilde på magen? :P Vet ikke om det fungerer akkurat.

Synes også bilder av sko er søte, altså mamma, pappa og små sko

Hvis du eller mannen har noen hobbier kanskje en mini versjon av det? Tenker type håndball og body med tekst "ny lagkamerat mai 2022", lite grillforkle "ny grillassistent 2022", bilde av små løpesko med tekst "ny løpekompis mai 2022", bilde av halvferdig strikketøy liten lue/genser, noteark (eller hva det heter) med en barnesang "nye sanger må læres før mai 2022"

Mannen som ‘leker’ gravid og poser med magen.
Bilde av en bolle i ovnen

Jeg har ikke noe planer om å dele spesifikt på sosiale medier, men har sett så mange fine kreative måter å dele. Sist sendte jeg bilde til litt mindre nære venner som jeg ikke fikk møtt og fortalt personlig, det var bare en selfie av meg og mannen min og remsa med UL bilder. På face sa jeg vel ikke noe, men hadde noen bilder fra et bryllup jeg var i når jeg var 33 uker på vei og da ble det tydelig for de som ikke visste det fra før :p

Om det er storesøsken så er en enkel måte body/skjorte med storebror/søster og holder opp ultralydbilde koselig, det sier nok i seg selv, men "mai 2022" o.l. passer jo fint. Evt. storesøsken med vogn/ dukke o.l. og tekst "Storebror øver seg til mai" eller noe slik. :)

Om man tenker å vente til rundt jul så kan man ha en åpen gave med en body/smokk eller henge en smokk på juletreet? Eller henge ultralydbilde kanskje?

Om man skal gjøre noe rundt halloween kan man kanskje kle seg ut som skjellett og tape UL bilde på magen? :p Vet ikke om det fungerer akkurat.

Synes også bilder av sko er søte, altså mamma, pappa og små sko

Hvis du eller mannen har noen hobbier kanskje en mini versjon av det? Tenker type håndball og body med tekst "ny lagkamerat mai 2022", lite grillforkle "ny grillassistent 2022", bilde av små løpesko med tekst "ny løpekompis mai 2022", bilde av halvferdig strikketøy liten lue/genser, noteark (eller hva det heter) med en barnesang "nye sanger må læres før mai 2022"
Her var det mye gøy!!!!

Back
Topp