Morsomme hormonelle utbrudd

MammaSkeiv

Flørter med forumet
I det øyeblikket du står der og hylgriner er det kanskje ikke så morsomt, men i ettertid når du faktisk tenker over grunnen til at du tydde til tårene kan latteren få slippe løs. Har hormonene dine tatt overhånd over ting som faktisk bare er morsomt?

For et par dager siden mistet jeg en ting på gulvet og ble litt lei for det, så presterte jeg å miste enda en ting og da endte det med at jeg satte meg på kjøkkengulvet og hylgrein fordi det var så trist. Like etterpå da jeg skulle begynne på middagen, fant jeg ut at kjøttdeigen ikke var helt tint.. Tror du ikke det endte opp med enda en tur på kjøkkengulvet i tårer?
Etterpå når jeg faktisk fikk tenkt over hva jeg gråt for, måtte jeg bare le. Kjøttdeigen kunne fint tines litt i mikrobølgeovnen, og de stakkars tingene jeg mistet tok ikke skade av det - så hva var problemet?

Jeg skulle på middag hos foreldrene mine en dag, mamma hadde sagt at det skulle bli hennes hjemmelagde kjøttkaker (som jeg eeelsker), så jeg gledde meg stort på det! Men da jeg kom dit, var det slettes ikke kjøttkaker som var servert, det var koteletter. Mer skulle det ikke til før at jeg strigråt og var helt fra meg.. :p
Dagen etter der i mot, ble det kjøttkaker på meg ;) hehe

Hihi, det skal jammen ikke være lett med alle disse hormonene! :)
Jeg har, overraskende nok, ikke hatt noen slike utbrudd enda. Det var riktignok like før den dagen jeg sto i butikken og de ikke hadde inne imsdal med blåbærsmak, og når de ikke hadde kaffen min (caramel latte macchiato, slike kapsler)... :p

BVforum via HTC

Jeg hadde et litt morsomt utbrudd som gikk ut over pizzadeigen i går... Sto å knadde den ut og kjevla den og var så fornøyd, skrøt til og med til fruen over hvor god deigen var å jobbe med... Så skulle jeg flytte den over på stekeplata ble den helt ødelagt... Noe som resulterte i et raserianfall... "Møkkadeig!!! Dette får du ta!!" fikk fruen beskjed om og jeg rasa ut av kjøkkenet! Haha, fruen gikk rundt å sa "møkkadeig" i hele gårkveld :P

Jeg hadde et litt morsomt utbrudd som gikk ut over pizzadeigen i går... Sto å knadde den ut og kjevla den og var så fornøyd, skrøt til og med til fruen over hvor god deigen var å jobbe med... Så skulle jeg flytte den over på stekeplata ble den helt ødelagt... Noe som resulterte i et raserianfall... "Møkkadeig!!! Dette får du ta!!" fikk fruen beskjed om og jeg rasa ut av kjøkkenet! Haha, fruen gikk rundt å sa "møkkadeig" i hele gårkveld :P
Haha! Det skjer ganske ofte her i huset også :p

BVforum via HTC

Bra jeg ikke er alene :P
Neida, jeg tipper de aller fleste mishandler gjærbaksten sin på denne tida. :p
Bakte pølsebrød her en dag, og var så sinna på de at de ble mer perfekte enn de man kjøper på butikken. :p sto og knadde og kjefta på hvert brød i ihvertfall ti minutter. :p

BVforum via HTC

Neida, jeg tipper de aller fleste mishandler gjærbaksten sin på denne tida. :p
Bakte pølsebrød her en dag, og var så sinna på de at de ble mer perfekte enn de man kjøper på butikken. :p sto og knadde og kjefta på hvert brød i ihvertfall ti minutter. :p

BVforum via HTC

Hahaha... Egentlig genialt å la det gå ut over gjærbaksten da! får jo kjemperesultater av det :)

Absolutt! Fant ihvertfall ut hva jeg skal gjøre neste gang jeg er i dårlig humør. :p

BVforum via HTC
Genialt :) Bake noe godt, la sinne gå ut over deigen og så kose seg med noe godt og nybakt for å bli i enda bedre humør! Perfekt oppskrift for å bli kvitt dårlig humør :)

Genialt :) Bake noe godt, la sinne gå ut over deigen og så kose seg med noe godt og nybakt for å bli i enda bedre humør! Perfekt oppskrift for å bli kvitt dårlig humør :)
Ikke sant! Skjønner ikke hvorfor leger gir ut alskens piller når en oppskriftsbok gjør samme nytten. :D

BVforum via HTC

Back
Topp