Morsomme historier pga hormontårer

Fru95

Forelsket i forumet
Septemberskattene 2023
Ble litt inspirert av SaraaEmiliee sin snapschat fra tidligere i uken når hun delte historier av følgerne om hva som har fått de til å gråte pga hormontårer/barseltårer. Hun fikk inn historier blant annet om folk som gråt fordi søppelbilen tok med seg søpla eller fordi noen kalte rundstykker for boller. Jeg lo så mye av alle disse historiene, så håper noen her har noe lignende :D

Noen her som har morsomme historier av at de har begynt å gråte?

Min sålangt er den jeg delte på skravletråden.
Begynte å gråte av en video av subwoolfers som avslørte hvem som er under maska. Er ikke fan av de eller mgp, har hørt sangen 1 gang og visste allerede hvem som var under masken. Begynte uansett å gråte av videoen en gang denne uken :laughing002

Med tredje begynte jeg å gråte hver kveld en periode fordi det ble mørkt ute så tidlig :wacky: Husker ikke så mye fra de andre. Men husker en episode hvor jeg begynte å gråte fordi babyen min var så søt. Mannen skjønte ingenting da han satt å såg på meg:shy:

Hatt barseltårer med alle. Får det nok denne gangen også :hungry:

Jeg gråt flere ganger om dagen, jeg, i løpet av de første ukene etter fødsel, over at jeg synes babyen min var så fin- og at jeg var så lettet over at fødselen hadde gått så bra :smiley-angelic003

Back
Topp