Morsom tid ;)

2barnsmammæ

Forelsket i forumet
På bare noen få dager har lillemor lært seg å si pappa(mamma har hun sagt lenge ;)),drikke av flaske alene når hun sitter,åle seg frem og deretter krype litt ;) Er så morsomt når de lærer seg så mange nye ting,jeg blir jo så stolt ;) Flere som har det sånn?

Så gøy! Synes det er helt rart hvor stolt man kan bli av helt enkle bittesmå ting de gjør :) som å spise brødskive selv, reise seg, gi en kos, krype mot meg i full fart eller hva som helst egentlig. Det skjer noe nytt hver dag, og gleder meg til det kommer flere ord her også :)

Veldig morsom tid nå ja. :D
Lærer stadig noe nytt og begynner å følge mere med på hva som skjer rundt seg.
Vesla her har lært seg å sette seg opp, stå på kne, kryper/krabber (mest bakover fortsatt..), homper seg fremover, vinker og rister på hodet.
Ler så hjertelig og godt når storebrødrene tuller med henne. Hun elsker å leke med de. Og tydelig at de har samme humor, de kan bare se på hverandre og le.
Veldig rørende å se at storebrødrene har så god omsorg for lillesøster. Når de klemmer hverandre eller holder henne i hånda blir jeg helt rørt. ❤
Har sagt mamma og "babba" en god stund. Nå har hun lært seg å si nam- nam og nei. Og så "synger" hun bæ- bæ..og så fortsetter vi å synge, og da blir hun litt småflau. Kjempe søtt.
Litt sjenert og veldig mammadalt. ;)

Last edited:
Her åler hun overalt og hvor langt hun vil, har fått tre tenner (fjerde er på vei), sier se og hei helt bevisst, mamma har hun sagt noen ganger og takktakk, reiser seg opp når man holder henne i hendene, sitter fint. Veldig morsomt og spennende å se hvor fort utviklingen går. Det aller kjekkeste synes jeg er at hun er så sosial. Med andre babyer og med voksne. Leker, smiler og prater. Hun elsker å tulle og le:Heartpink Dytter gjerne borti meg når hun vil jeg skal kile og tulle med henne. Spent på når hun skal kryper "skikkelig" og når hun kommer til å gå:)

Back
Topp