Morsom opplevelse, sett bevegelsene til babyen utenpå magen, flere som har opplevd det?

Frk.85

Forelsket i forumet
I forrige uke mens jeg lå på sofaen, så jeg plutselig magen fikk en stor kul på ene siden, og at magen skalv som en gele klump. Jeg begynte bare å le, i helga opplevde jeg det samme igjen men litt andre steder på magen. Skikkelig morsomt å se og samtidig kjenne babyen romstere vilt inni der. 

Det opplever jeg hver dag og har gjort det en stund, veldig morsomt =)

Det er skikkelig gøy! Har også opplevd det en god stund nå:) Jeg kjenner også ulike kroppsdeler, men klarer ikke helt å kjenne hva som er hva. Men når jeg dytter der det blir hardt, så svarer a med å dytte tilbake:)

Hehe...skulle vært morsomt og visst hvordan bevegelser dem holder på med der inne. 

Real skrev:
Det er skikkelig gøy! Har også opplevd det en god stund nå:) Jeg kjenner også ulike kroppsdeler, men klarer ikke helt å kjenne hva som er hva. Men når jeg dytter der det blir hardt, så svarer a med å dytte tilbake:)

Samme her:) Å på morran i dag er jeg skrå sikker på at jeg kjente hode eller rompa ;)

Forrige gang så jeg bevegelse bare noen yderst få ganger på magen, men denne gangen er det mye mer. I går merket jeg at han snudde litt på seg, han ligger vanligvis med rumpa under mine høyre ribbein og sparker mot venstresiden. Plutselig kjente jeg at han sparka bakover mot ryggen min og da var magen helt spiss, tydelig at rumpa stakk rett ut! Helt sært, men veldig morsomt :)

Ja det har syntes lenge egentlig:) utrolig gøy! Er heller ikke sikker til enhver tid hvordan han ligger men kan kjenne krafsing av hender akkurat som han tar borti veggene, dette kjenner jeg nederst i magen og så pleier det å komme noen spark i øvre del og da kan jeg kjenne en liten fot! Å det er så herlig! Kjenner likeom konturene så er helt sikker på at det er en liten fot, når jeg trykker litt på den så tar han den til seg så spørs om det kiler:)
Virker som han har en favorittstilling. Kjenner litt snuing men oftest er bevegelsene på de samme stedene.

*Nyperose* skrev:
Det opplever jeg hver dag og har gjort det en stund, veldig morsomt =)

Samme her   Mainn min å ongan synes å d e stas å få sjå å kjenn prinsessa rør på sæ

Ja, sån har det varit här en god stund också, men jag blir lika fascinerad varje gång!:-)

Ja-like fasinerende hver gang!! Jeg kan sitte pal å se på magen i sikkert 15 min uten å ta øynene fra den. Haha, også sier jeg til kjæresten-SÅ du det?? Men han har ikke like stor tålmodighet som meg gitt, så ikke alltid han får det med seg..men Gud som han koser seg når han også ser det.

Back
Topp