Morsom måte og fortelje det til svigerforeldre?

Sunshine89

Flørter med forumet
Hei! No skal vi på middag hos svigers ikveld og tenkjer å fortelje det til dei då. Men korleis gjere dette på ein morosam måte? xsmile8 Treng også litt hjelp til å fortelje det til besteforeldra til sambuaren min. Dette blir skrive på eit kort eg tenkte dei skulle få på slutten av julafta, eg kan ikkje vere der sjølv, så det blir sambuar sin jobb ;) Har de tips til ein litt morsom tekst eg kan skriva i kortet til dei? xsmile2

Kjøp en bolle og snik den inn i ovnen. Be svigers sjekke ovnen: bolle i ovnen [emoji6]
Selv lagde vi julekort hvor sønnen vår har "skrevet ønskeliste" (dvs jeg har gjort dette i Photoshop). På den står det blant annet "en lillesøster eller lillebror i juli 2017", hvor dette er krysset av. På den måten har vi sagt det til nærmeste familie [emoji5]

Kjøp en bolle og snik den inn i ovnen. Be svigers sjekke ovnen: bolle i ovnen [emoji6]
Selv lagde vi julekort hvor sønnen vår har "skrevet ønskeliste" (dvs jeg har gjort dette i Photoshop). På den står det blant annet "en lillesøster eller lillebror i juli 2017", hvor dette er krysset av. På den måten har vi sagt det til nærmeste familie [emoji5]

Hehe! Rekk dessverre ikkje innom butikken, skal direkte dit etter jobb nemlig, bur utpå landet og :facepalm: Har ingen småtassar frå før, så blir ikkje så enkelt med ei sånn "ønskeliste" :( Men tusen takk for forslag!! Ingen anna morosam måte å "legge det fram" for dei? :happy:

Hva med: har dere noen planer for sommeren? I år blir nok vi på sykehuset, dere skal nemlig bli besteforeldre.

Ha et brev eller en liten gave - som det står god jul bestemor og bestefar på.

Ul bilde som kort eller noe.

Evt skrive på genseren din klar til sommeren

Hva med: har dere noen planer for sommeren? I år blir nok vi på sykehuset, dere skal nemlig bli besteforeldre.

Ha et brev eller en liten gave - som det står god jul bestemor og bestefar på.

Ul bilde som kort eller noe.

Evt skrive på genseren din klar til sommeren

Har fundert litt på den første der, eller noko der i duren liksom xsmile9 Rekk ikkje butikk eller noko dessverre xsmile8 Har ikkje vore på UL heller, men har lyst! Er berre 2 timar til einaste sjukehuset i fylket :facepalm:

Vi har krus som mannen har gravert berstemor og bestefar på som foreldrene våre skal få, men siden de er besteforeldre alle sammen fra før lurte jeg på å legge en lapp i krusene hvor det står: ca 25% ferdig - nytt barnebarn forventet ferdig i juli

Vi har krus som mannen har gravert berstemor og bestefar på som foreldrene våre skal få, men siden de er besteforeldre alle sammen fra før lurte jeg på å legge en lapp i krusene hvor det står: ca 25% ferdig - nytt barnebarn forventet ferdig i juli

Hmm.. Den og var jo litt kul! Har jo faktisk graveringspenn frå eBay, kanskje eg skulle fiksa til besteforeldra til sambuar ;) Første oldebarnet deira!

Hva med å be om dobbel porsjon fordi du spiser for to eller si dere må hjem tidlig fordi dere har bolle i ovnen?

Hehe! Den kan eg jo prøve meg på :joyful:

Hmm.. Den og var jo litt kul! Har jo faktisk graveringspenn frå eBay, kanskje eg skulle fiksa til besteforeldra til sambuar ;) Første oldebarnet deira!

Mannen har brukt dremmel :) så kjøpte vi krus på IKEA.
Bare et lite tips er å bruke krus som ikke er hvite. Ser ikke det så veldig godt på et hvit krus ( han testet på et hvit først, før han graverte på noen med farge)

Mannen har brukt dremmel :) så kjøpte vi krus på IKEA.
Bare et lite tips er å bruke krus som ikke er hvite. Ser ikke det så veldig godt på et hvit krus ( han testet på et hvit først, før han graverte på noen med farge)
Kan sikkert skaffe billige vinglas på Europris eller noko [emoji4]

Har fundert litt på den første der, eller noko der i duren liksom xsmile9 Rekk ikkje butikk eller noko dessverre xsmile8 Har ikkje vore på UL heller, men har lyst! Er berre 2 timar til einaste sjukehuset i fylket :facepalm:

Hva med å kjøpe smokke. Pakke den som gave og la begge åpene den sammen. Skriver navn på begge be dem å åpne.

Til svigers blei det litt spontant vi måtte seie det, sambuaren min måtte eigentleg ut på brøyting, så svigerfar skulle køyre oss heimatt. Så då "diskuterte" vi framføre svigers liksom "skal vi fortelle det eller ikkje?" og då begynte eg å fortelje det og sambuar avslutta setningen.. Svigers vart glade høyrdest det ut som, så no er dei overstått :wtf: Hadde planlagt å seie det litt bedre, men blei sånn når vi plutselig måtte reise!

Til svigers blei det litt spontant vi måtte seie det, sambuaren min måtte eigentleg ut på brøyting, så svigerfar skulle køyre oss heimatt. Så då "diskuterte" vi framføre svigers liksom "skal vi fortelle det eller ikkje?" og då begynte eg å fortelje det og sambuar avslutta setningen.. Svigers vart glade høyrdest det ut som, så no er dei overstått :wtf: Hadde planlagt å seie det litt bedre, men blei sånn når vi plutselig måtte reise!

Så bra. Det enklest er alltid det beste.

Vi kjøpte smykker til besteforeldre da vi ventet for 2 ganger siden:P igår ba vi dem om å lete dem frem igjenn å ha de i nærheten til i juli,så fikk de se bilde fra tul. De ble VELDIG glad :)

Back
Topp