Morsom måte å fortelle om graviditeten?

Babydream2022

Elsker forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Påskeliljene 2022 ❤️
Septemberskattene 2023
Hei fine dere,

Jeg er på leit etter en morsom måte som lille sjefen I huset kan fortelle familien at han skal bli store bror på?
Har ikke lyst å bare si "hei jeg er gravid lissom"
 
Vi filmet da barna fikk vite om graviditeten så fikk reaksjonen på tape. Delte denne filmen med de nærmeste :happy::love7
 
Vi filmet da barna fikk vite om graviditeten så fikk reaksjonen på tape. Delte denne filmen med de nærmeste :happy::love7

Å det hørtes så koslig ut:love7

Jeg glemte å si at lille sjefen I huset nettopp har fylt 1 år, så trur ikke han skjønner så mye av at han skal bli storebror ennå:laughing002
 
Å det hørtes så koslig ut:love7

Jeg glemte å si at lille sjefen I huset nettopp har fylt 1 år, så trur ikke han skjønner så mye av at han skal bli storebror ennå:laughing002

Ååh, ja da er det ikke sikkert han skjønner så mye av det nei :) har sett mye kul insp på pinterest da :) både utkastelsesordre fra sprinkelsenga, body / lapp med beskjed og ta bilde av barnet, evnt beskjed om at superhelten får sidekick om 6 mnd etc :p
 
Ååh, ja da er det ikke sikkert han skjønner så mye av det nei :) har sett mye kul insp på pinterest da :) både utkastelsesordre fra sprinkelsenga, body / lapp med beskjed og ta bilde av barnet, evnt beskjed om at superhelten får sidekick om 6 mnd etc :p

Tusen takk for litt tips her ja:joyful: får finne på noe lurt
 
Har sett mange morsomme barneklær med trykk. Feks «jeg skal bli storebror» man kan også bestille eget trykk. Forslag i farta : «mamma har en hemmelighet i magen, jeg får ikke lov å si noe» «slutt å les på magen min, se heller på mamma sin» «Læringsmål for 2022: søskenkjærlighet» «i april får jeg en ny lekekamerat i hus» Så kan man sende ungen på besøk til folk, besteforeldre som skal passe og ta på en slik pysj, eller kle av jakka og ser en sånn body feks
 
Vi tok bare holde av storesøster med ultralydbilde e! Hun er ikke så stor enda så skjønner nok ganske lite :) men det ble koselig
 
Back
Topp