Morsom måte å fortelle nyheten på? :)

Her var det jo kommet noen kjekke tips :) Iom at barna ikke skal vite det nå, så involverer vi ikke de.

Lurer på å gå for smokke-, eller strikkevarianten :)
 
Kanskje litt harry men tenkte å se om jeg kunne få kjøpt en body til storebror med nettopp teksten "storebror" , svigerfamilien er nemlig i utlandet så blir over Skype og da kan de jo få seg en overraskelse når de spør om å få se gutten vår :):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det var lurt! Jeg får sette en slik body på en av kattene :p hehe :)
 
Forrige gang kjøpte jeg en body til nevøen min som jeg tenkte han skulle ha på seg i familieselskap hvor det sto:
Gjett hva? Jeg får snart ett nytt søskenbarn!
Tenkte jeg skulle prøve å se om jeg får presset han nedi den :p
Det er jo 6 mnd siden jeg kjøpte den men kjøpte den litt stor den gang så håper den enda passer :)
 
Da har jeg vært og kjøpt en smokk i dag :D Gleder meg!
 
Jeg tenkte å få største gutten til å tegne en tegning til mine foreldre og en til svigers. begge meg hele familien på og mor med baby i magen..får se om det blir sånn..ombestemmer meg hele tiden, hehe:angel8
 
Idag lagde jeg liksågodt denne, nå får den ligge klar frem til vi røper nyheten :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1390498668449.jpg
    1390498668449.jpg
    48,3 KB · Visninger: 65
Det blir å gi denne i helgen :)

ImageUploadedByBV Forum1390514462.634999.jpg
 
Med første mann klarte bror min til å fortelle det til min far så vi kjøpte en bamse og kopp som det stod verdens beste bestemor på!
Ho reagerte akkurat som vi håper, spurte om vi syns ho hadde blitt gammel!:p tok 5 min før ho skjønte det!:p
Sist gang hadde Ludvig en tskjorte som det stod: mamma og pappa har baka og nå ligger bollen i ovnen! Ho tok ikke den heller før en stund ( men da mistet jeg i uke 9) så denne gang har jeg ikke anelse hva vi skal finne på!:p
 
på navnesmokken.no kan man lage tekst på smokken, lurte på om jeg skulle bestille derfra med teksten "Kan du passe denne til september?<3" :)
Takk for mange gode ideer her :D
 
Vi har kjøpt to hjerter i sølv, hvor det står "Verdens beste mormor/farmor". Ingen av fedrene være er så nøye/fjollete på noe, så de nøyer seg nok med å få se når de kommende bestemødrene åpner gavene :)
 
Sist sendte jeg eldste inn til mamma for å vekke hu en morgen, med bodyen jeg skal bli storebror.
Vet ikke helt hvordan jeg skal si det denne gangen.
Men jeg har lært å ikke si det over en middag. Pappa satt maten i halsen :laughing002 selv om han ble veldig glad for nyheten da :D
 
Fortalte til svigers i dag ved å ta med strikkemønster på mariusdress! Sa bare "vi lurer på om du vil lage en slik til oss? Den trenger ikke være ferdig før september da" tok litt tid før hun helt skjønte det :p haha... Så kom jubelen og hun dro frem det ene og det andre hun allerede hadde lagd og spart på :p har nok ventet på nyheten en stund :) veldig gøy!
 
Forrige gang kjøpte jeg en body til nevøen min som jeg tenkte han skulle ha på seg i familieselskap hvor det sto:
Gjett hva? Jeg får snart ett nytt søskenbarn!
Tenkte jeg skulle prøve å se om jeg får presset han nedi den :p
Det er jo 6 mnd siden jeg kjøpte den men kjøpte den litt stor den gang så håper den enda passer :)
hvor kjøpte du den? nevøen min har nemlig bursdag rett etter jeg har passert 12 uker så han kunne jo ha tatt på seg en slik body mot slutten av selaskapet hadde jo vært litt gøy ;) mamman hans sa til meg det hadde vært gøy å Sakt det mot slutten av selskapet :p
 
hvor kjøpte du den? nevøen min har nemlig bursdag rett etter jeg har passert 12 uker så han kunne jo ha tatt på seg en slik body mot slutten av selaskapet hadde jo vært litt gøy ;) mamman hans sa til meg det hadde vært gøy å Sakt det mot slutten av selskapet :p

Kjøpte den på Nfoto.no du "designer" den selv med illustrasjoner og hvilken tekst du vil ha på :)
 
Back
Topp