Morsom måte å fortelle nyheten på? :)

Mollå

Gift med forumet
Tenkte kanskje å fortelle mamma og pappa i helgen. Vi er så mye sammen, og det er flere ting jeg ikke kan gjøre. Drikke vin (som jeg alltid gjør!), være med de andre i jacuzzien, ta ibux, migrenemedisin osv osv.

Har dere noen tips? :)
 
Vi skal også fortelle snart! Men synes det er litt kleint å si: "Vi må fortelle dere noe...." :p så jeg skal kjøpe mønster til å strikke mariusdress. Så skal vi spørre om svigermor kan tenke seg å lage en liten dress til September :) hun er veldig glad i å strikke så satser på det slår ann!

Ellers har jeg tenkt på kopper med skriften bestemor/bestefar og kjenner også ei som hadde pakka inn en body hvor det sto "I love grandma/grandpa" som ble veldig godt mottatt ;)
 
Tenkte kanskje å fortelle mamma og pappa i helgen. Vi er så mye sammen, og det er flere ting jeg ikke kan gjøre. Drikke vin (som jeg alltid gjør!), være med de andre i jacuzzien, ta ibux,
migrenemedisin osv osv.

Har dere noen tips? :)


Hvorfor ikke bade i jacuzzien?
 
Tror ikke det er så bra? Uansett det er 20 minusgrader ute, og 37-39 grader i vannet, tror jeg hopper over akkurat nå. Trenger ikke gi babyen sjokk heller :p
 
Vi har tenkt å spørre svigers om de har lyst å være med å pusse opp barnerom som skal stå klart til september. De har hjulpet oss med oppussing før så håper den slår ann :p
Mine foreldre bor langt unna så de får nok vite det over FaceTime, men usikker på hvordan vi skal gjøre det.
Gleder meg sånn til å rope det ut <3
 
Vi har tenkt å spørre svigers om de har lyst å være med å pusse opp barnerom som skal stå klart til september. De har hjulpet oss med oppussing før så håper den slår ann :p
Mine foreldre bor langt unna så de får nok vite det over FaceTime, men usikker på hvordan vi skal gjøre det.
Gleder meg sånn til å rope det ut <3

Blir FaceTime når vi forteller mine foreldre og :/ :) bedre enn telefon da :) si fra hvis du kommer på en artig måte :)
 
Kanskje vi forteller det til familie på morsdag.
 
Vi skal legge en smokk i en boks, med en liten lapp hvor det står: Hei bestemor (eller den som får vite det). Kan du passe på denne til jeg kommer i september? :) <3
 
Kanskje litt harry men tenkte å se om jeg kunne få kjøpt en body til storebror med nettopp teksten "storebror" , svigerfamilien er nemlig i utlandet så blir over Skype og da kan de jo få seg en overraskelse når de spør om å få se gutten vår :):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vi kjupte hvite kopper og skrev: verdens beste mormor til 1, snart 3 på :p til besten, bestemor og bestefar :) ble godt mottat her :) resten har jeg ikke funnet ut hvordan jeg skal si.. Leste om ei som skulle ta familie bilde, men satte på opptak og alle sa SMIIIIL, henne sa JEG ER GRAVID. Så fikk hun jo alles reaksjon på film :p hadde værr gøy å prøvd den da :p
 
Vi skal legge en smokk i en boks, med en liten lapp hvor det står: Hei bestemor (eller den som får vite det). Kan du passe på denne til jeg kommer i september? :) <3
Den smokkegaven likte jeg veldig godt!:) morro med tips her! Det er ennå så lenge til, og fjernt for meg, det med å fortelle dette til andre. Gleder meg så til jeg er ennå flere uker på vei! Blir helt gira av tanken:D jeg tenkte egentlig bare å komme med et uøtarlydbilde eller noe jeg. Men tror jeg heller skal finne på noe gøy:)
 
Vi tenkte å gi bort en t skjorte til svigermor til morsdagen med tekst "Farmor 2014" på. Hun forventer nok overhodet ikke å skulle få barnebarn ennå, men har ønsket seg det i mange år :) Resten av familien vet jeg ikke ennå..
 
Gleder meg vanvittig til å fortelle jeg også - om 7! uker ( det hørtes leeenge ut) Artig med masse tips, så egentlig for meg ul bilde..haha.. :)
 
Gleder meg vanvittig til å fortelle jeg også - om 7! uker ( det hørtes leeenge ut) Artig med masse tips, så egentlig for meg ul bilde..haha.. :)
 
Gleder meg vanvittig til å fortelle jeg også - om 7! uker ( det hørtes leeenge ut) Artig med masse tips, så egentlig for meg ul bilde..haha.. :)
jeg også skal fortelle det om 7 uker! det er jo ikke så lenge til da :p med en liten aktiv gutt og studier går nå tiden litt ;) jeg har en liten body i str 50 det står Littlebrother på kansje pakke den inn å gi md en lapp snart er dere besteforelre til 4 :p (søsstra a typen å har en fra før og skal ha en til i juli) ellers har jeg litt lyst å bare ta på han på 2 en body hvor det står Jeg skal bli storebror på og se hvor lang tid det tar før noen reagerer ;) hehe
 
Svigermor blir nok som nevnt over her, "Hei farmor, kan du strikke en slik en til meg i str 3-6 mnd, helst ferdig til slutten av august". :p


Mine foreldre er jeg litt usikker på.
 
snike fra august;) me hadde body med "storebror", og doreldra mine kom å åt middag, å lanikkje merke til det før midr i kaffien:-D litt moro å sjå kor lang tud det går!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp