Morsom måte å fortelle det på? (Barn nr.3 her)

Til familie eller barnefar?:) jeg tenker å bake kake til svigermor med navnet hennes etter "bestemor" [emoji16]

Jeg har en svigermor som strikker masse. Så vi tok med mønster på en baby mariusdress. Spurte om hun kunne tenke seg å strikke noe for meg og viste frem mønsteret! Hun ble helt stum, så helt i hundre [emoji23] hun hadde nok ønska seg det, men ikke forventa noe.

Dette var med førstemann, usikker på hva vi skal gjøre nå.

Med førstemann inviterte vi svigers + svigerinner og ektefeller på førjulskos. Avslørte nyhetene ved å ha en pakkelek hvor en av pakkene inneholdt bilder fra TUL:-D

Vi kjøpte et bilde der det stod bestemor på til svigemor, uke 5, trengte hjelp med bikkja. Hun ble så rørt at hun begynte å gråte etter noen sekunder med tenking. Så blir vel det samme til min mor når vi besøker de i uke 10 :)

Vi kjøpte et bilde der det stod bestemor på til svigemor, uke 5, trengte hjelp med bikkja. Hun ble så rørt at hun begynte å gråte etter noen sekunder med tenking. Så blir vel det samme til min mor når vi besøker de i uke 10 :)
Samme som vi gjorde, og svigermor var litt treig da gitt :joyful: Sa med såret fornærmet stemme jaaaaaa som om jeg er Farmor. Hvor jeg måtte svare ikke helt enda kanskje, men om få måneder er du siden jeg har en liten i magen:smug:
Da tok hun av hehe
Hun hadde jo gleda seg i årevis og omtrent gitt opp :) Dattera kan ikke få. Og den andre sønnen har blitt skikkelig brent i et samboer forhold, og lever som evig singel enda.
Dermed har hun to barnebarn som vi har gitt henne :p Og 3. på vei :)

Back
Topp