Ivvi
Forelsket i forumet
Jeg kom til å tenke på en episode fra sist jeg var gravid. Jeg var 8 mnd på vei, og så helt sprekkferdig ut. Det skulle være babyshower for en venninne av meg, og det var mange av de andre gjestene som jeg ikke kjente. Jeg ankom sammen med en annen venninne som hadde en 5 mnd gammel baby. Hun bar inn maten som vi hadde med, og jeg bar inn bilsetet med den sovende babyen. Vel inne ble det mye hilsing på nye folk, og hun ene jeg hilste på, spurte hvor mange mnd jeg var på vei. "8 mnd", svarte jeg. "Og hvor gammel er babyen?" - hun pekte på gutten som jeg hadde båret inn for venninnen min, og som jeg fortsatt ikke hadde satt fra meg. Jeg skjønte at hun trodde det var min baby, så jeg svarte at han var 5 mnd gammel, og så føyde jeg til at han var sønnen til venninnen min. Men det fikk hun visst ikke med seg i alt levenet - det var masse folk, og skravling på høyt nivå.. Jeg kunne nemlig se på henne at dette fikk hun ikke til å stemme. Hun sa: "Åh.. Dét var jo godt gjort...". Før jeg fikk summet med til å forklare én gang til at gutten ikke var min, var vi begge i gang med å hilse på andre på hver vår kant. I løpet av kvelden oppdaget jeg flere ganger at hun glante på meg fra andre siden av rommet, og det så ut som om hun tenkte ordentlig hardt.. Hehehe, stakkars! Hun dro tidlig, så jeg fikk liksom ikke anledning til å hjelpe henne med å oppklare mysteriet.
Jeg ler godt hver gang jeg tenker på den episoden :-D
Jeg ler godt hver gang jeg tenker på den episoden :-D