Morsom gave?!

lenemor

Forumet er livet
Svigermor fant noen gamle smalfilmer på loftet for en stund siden - de ble sannsynligvis filmet på 70-tallet, altså mens min mann var liten. Jeg har filmene liggende her, og nå har jeg bestilt overføring til dvd - må bare stikke bort der de gjør sånt. Kanskje det er morsomme filmklipp å gi bort til svigerinner og svogere til jul? Svigermor og svigerfar skal selvsagt også få en kopi, de har ingen dvd-spiller, men de har pc de kan se filmen på. [:)]

Jeg har også bestilt litt julegaver på nettet... gøy med nettauksjon - svogerne mine får seg sokker (og litt vin), nevøen min får fjernstyrt bil... billig moro! [:D]

Høres ut som en veldig koselig julegave med de filmene[:)] 

Og nettauksjon er sikkert ikke så dumt - mannen min ELSKER det (bare så synd at han stort sett finner ting til seg selv......[:D]).

Ja, kjøper superundertøy på nettauksjon jeg da, både til meg selv og til julegaver... er gøy ja:)

Ja, det var en FIN gave [:D]

smart gave!![:D] jeg må teste meg på nettauksjoner jeg og.. for jeg hører så mange som blir hekta.. jeg vil og teste det ut.. er bare sååå feig.. og for øyeblikket ganske fattig[8D]

Back
Topp