• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Morsom eller ufin?

Jeg synes den var morsom :D (tenkte ikke så mye over hva som var galt, før jeg leste artikkelen heller :p)

Helt ærlig virker det som om mennesker begynner å bli litt "sarte sjeler" som våre eldre tanter sa. Jeg kan fatte at mennesker i den eldre generasjonen tar dette støtende, og de som kanskje ikke er så mye ute.... Men er det så farlig? litt humor burde man ha XD

Jeg ser heller at man slår ned på foreldre som kler småbarn i miniskjørt og små bikinitopper for å så sende dem ut. H en 9 åring er ikke 16 eller 18. eller se en genser med slikt motiv.

Synes den var litt artig, og ikke så mye å ta på vei for... Kjenner mange små (og store ;) ) gutter som har prøvd å skrive navnet sitt med strålen i snøen... :p

Ikke min type humor, men ser ikke noe galt i det. Hva er det egentlig å ta på vei for?

Genseren syns jeg ikke er spesielt morsom, men at moren har sendt ham I den på skolen uten å ha sett det, syns jeg er morsomt :D mener ikke at det er noe upassende med genseren da.

Genseren syns jeg ikke er spesielt morsom, men at moren har sendt ham I den på skolen uten å ha sett det, syns jeg er morsomt :D mener ikke at det er noe upassende med genseren da.

Enig med deg. Jeg hadde blitt utrolig flau om jeg var mammaen her altså ^^

La ikke merke til hva som var "problemet" før jeg leste.. Ærlig talt enn å skulle ta på vei for litt tissehumor? :-p

Ikke noe galt i en sånn genser, rimelig uskyldig. Utrolig glad jeg ikke bor der, jeg hadde jo sikkert krenket noen bare ved å puste :p

Genseren var morsom den. Kanskje ikke på en liten gutt, men på en voksen mann da hadde jeg ledd godt.
Og syntes det var litt morsomt at læreren påpekte det, må ha vært litt pinlig for moren som sikkert gjorde det i beste mening :)

Er et fint minne å se tilbake på og le av senere.

Back
Topp