Morsmelkerstatning..

68Fastback

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Februarlykke 2022❄️
Jeg har hatt brystreduksjon og fikk ikke til å amme mine to yngste barn mer enn i noen uker.. Den gangen brukte jeg dr.brown flasker og collett morsmelkerstatning (de gulpet mindre av den enn av nan husker jeg.)
-Men, nå er jo dette mange år siden ;)
Dere som har litt «nyere» erfaring enn meg på området.. Noen anbefalinger mtp flasker og type mme? :)

Tror du bare må teste på barnet jeg.. størstemann til oss brukte dr. Brown og etterhvert mam flasker og hipp blanding... nr 2 tålte godt nan så
Da brukte vi det.. hun kunne ikke ha mam flasker men tok avent natural.. jeg prøver avent og nan denne gangen ;) men hvem vet ;) har kjøpt babybrezza nå da ;) spent på det som delammende mamma - antar det blir det dette gangen også i hvertfall :)

Jeg koseammer litt hver dag og gir 90% mme. Jeg var heldig og hadde fire typer flasker hjemme den natten jeg begynte med mme på flaske (han tok ikke koppen når jeg holdt på alene), puttet egentlig bare tutten av flaskene i munnen på han for å se hvilken han likte best. Min likte mam sine antikolikk flasker.

Har prøvd å bruke de andre typene i etterkant, men han holder seg til favoritten :-)

fordelen med mam flaskene er at du kan sterilisere de rett i mikroen (om du har mikro).

bruker nan pro 1

På forrige brukte vi hipp og mam-flasker.
Han tålte hipp bedre enn nan, og flasker nekta han plent før vi prøvde mam-flasker (hadde vært gjennom 2-3 andre flasker før dette). :)
Har også baby brezza, og den er GULL!! ;)

Back
Topp