Morsmelkerstatning

Bkno0669672

Andre møte med forumet
Hei! Min sønn bruker Collett morsmelkerstatning, da det er den eneste han ikke blir dårlig av (har prøvd NAN og Hipp også, men han får skikkelig problemer med magen av de). Colletten har vi kun funnet på Rema1000 og i dag fikk jeg beskjed om at den heretter er ute av deres sortiment. Så da lurer jeg på om noen vet om andre steder de selger Collett, og eventuelt om andre slag som ikke er så harde mot magen som NAN og Hipp??

Du får det på coop. Men nan ha er mild mot magen og fåes på apoteket. Bor du i nærheten av Sverige så er det billigst å kjøpe nan ha der.

Coop Extra har det ikke vet jeg, men hvilke Coop mener du a? :-) Ja, men har hørt at dem helst ikke bør bruke NAN Ha med mindre de ikke tåler melk?..

Coop Extra har det ikke vet jeg, men hvilke Coop mener du a? :-) Ja, men har hørt at dem helst ikke bør bruke NAN Ha med mindre de ikke tåler melk?..
Prix her har det. Men kanskje ringe colett å høre? Ja det er for de som ikke tåler melk ja. I Sverige har de også en type som heter sensitiv. Aner ikke hva det er. Men så det sist vi var der og kjøpte nan.

Barn som ikke tåler melk skal heller ikke ha nan ha. Det er alltid høyere risiko for å utvikle allergi mot melkeprotein ved å gi mme istedenfor mm. Og om det feks er melkeallergi i familien kan dette være et bedre alternativ enn vanlig nan. Har aldri hørt at det er frarådet for "vanlige" barn.

Back
Topp