Morsmelkerstatning

Katy

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Jeg har ikke nok melk så gir henne for det meste mme. Med nan fikk hun forstoppelse, med collete gulper hun store mengder. Vurderer å prøve hipp, noen som har erfaring med den?

Vi har aldri brukt mme før, men lurte på om vi kan bruke den en gang i blant når eg skal være borte fra han i noen timer på grunn av studie.
En ting til, hvilket flaske merke er best og lett å venne seg til.

Storebror 30.10.04
Mellombror 20.04.10
Lillebror 08.08.13

Brukte å ha oppi en teskje med malt i flaskene for å unngå forstoppelse vi... Gikk over til mme når hun ikke ville ha pupp fra seks måneders alder..

Vi har aldri brukt mme før, men lurte på om vi kan bruke den en gang i blant når eg skal være borte fra han i noen timer på grunn av studie.

Storebror 30.10.04
Mellombror 20.04.10
Lillebror 08.08.13
Vi bruker avent flasker.

Verdens beste gull kom 5 august <3

Storebror 30.10.04
Mellombror 20.04.10
Lillebror 08.08.13

har hørt at tommee tippee er de som ligner brystet mest.
Men babyer er veldig forskjellige, eldstejenta vår fikk liksom aldri helt dreisen på den flaskedrikkingen (brukte avent), så det var mye stress når jeg skulle ut på noe uten henne. Til slutt droppet vi bare å øve noe mer... vi kunne sikkert prøvd flere andre flasker og sånt, men jeg lot heller bare være å gå noen steder uten henne.
Det tok ikke så lang tid før hun fikk en forutsigbar sove- og ammerytme heller, så etterhvert kunne jeg gå ut noen timer om kvelden og rekke hjem til neste amming uten at det var katastrofetilstander i mellomtiden. :)

Back
Topp