Morsmelkerstatning..

Carla82

Gift med forumet
Er det mange som bruker det her?
Og, bruker dere det i tilegg til ammingen?
Har litt lyst til å gi gutten vår det på kvelden før han skal legge seg..Det holder lenger eller? Ev. hvor gammel bør han være før jeg kan begynne med det? Har hørt at sugeteknikken kan bli dårligene hvis man begynner tidlig med flaske?

han prøvd med mme...men kun fordi jeg har en liten mistanke om for lite melk..og d ser ut som det stemmer[:(]
men tror ikke sugemekanikken blirdårlig...eller det erjeg ikke sikker på,men har hørt at bebis ikke gidder med puppen for de må jobbe mer med å få ut melk..

men visste ikke at sugemekanikken ble dårligere...
noen andre som har hørt det og vet noe om det??

hvordan kan man vite at man har forlite melk egentlig?
annet enn vekten da?

Snuppa her får en flaske om kvelden rett før hun legger seg..Men hun får pupp først da..[;)] 
Hun sover lenger når hun får en liten flaske med MME..

ORIGINAL: Ju9ta

Snuppa her får en flaske om kvelden rett før hun legger seg..Men hun får pupp først da..[;)] 

Det var det jeg lurte på og gjøre også..! Når begynte dere med det? Og suger hun like bra på puppen fordet? Grunnen til at jeg vil gjøre det er fordi gutten vår blir aldri mett, og jeg kan amme i opp til 4 timer av og på - på kvelden. Er så slitsomt! Han bare griner etter mere mat. (har nok melk)

ORIGINAL: Tuttlings

Det var det jeg lurte på og gjøre også..! Når begynte dere med det? Og suger hun like bra på puppen fordet? Grunnen til at jeg vil gjøre det er fordi gutten vår blir aldri mett, og jeg kan amme i opp til 4 timer av og på - på kvelden. Er så slitsomt! Han bare griner etter mere mat. (har nok melk)

Vi begynte med da hun var 3-4 uker gammel, for jeg har for lite på kvelden..
Så istedet for å sitte ute med puppen i flere timer hver kveld, så begynte jeg med MME..
Hun suger like bra fordet ja..[;)] D er jo kun snakk om en flaske hver kveld..
Er bare du å prøve han med en flaske på 60 ml, så skal du se han sovner godt etterpå..[;)][:)]

ORIGINAL: mille.

hvordan kan man vite at man har forlite melk egentlig?
annet enn vekten da?

følte hun var så uroli..sov ikke lenge om gangen og kvelden satt jeg rett å slett med puppen ute heletiden..men skal prøve og pumpe masse så kanskjeproduksjonen går opp igjen.og når jeg gav mme så sovhunlenger og virker med fornøyd...skulle ønskehun var mer fornøyd med det jeg kan gi henne da,,

ORIGINAL: Tuttlings

Vi begynte med da hun var 3-4 uker gammel, for jeg har for lite på kvelden..
Så istedet for å sitte ute med puppen i flere timer hver kveld, så begynte jeg med MME..
Hun suger like bra fordet ja..[;)] D er jo kun snakk om en flaske hver kveld..
Er bare du å prøve han med en flaske på 60 ml, så skal du se han sovner godt etterpå..[;)][:)]

Vi har også prøvd det to hganger nå, og begge gangene har han drukket hele flaska og sovet i mange timer etterpå. [:)] SÅ jeg har bestemt meg for å se det an fra dag til dag, og gi mme hvis han virker misfornøyd etter å ha spist fra begge brystene. Nå har jeg har kraftig brystbetennelse i tillegg, så da gikk melkemengden ned.. Håper på å få den opp igjen nå. [:)]

jeg begynte med mme for ca 2 uker siden når snuppa mi skal legge seg på kvelden.da sovner hun raskere og sover lengre.hørte oxo at sugerefleksen kunne bli dårligere av og begynne med flaske for tidlig,men det har ikke berørt jenta mi i hvertfall.og jeg er storfornøyd med denne løsningen.Ammer henne på dagen.

Back
Topp