Finnes det? Jeg foreslo Nan Ha1, men den reagerer også barna på...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda du får kjøpt de uten resept, men det koster skjorta og en del av typene må bestillesJa.
Basert på aminosyrer. Selv mme for se med kumelkallergi er basert på kumelk, men proteinene er spaltet så immunforsvaret ikke gjenkjenner de og reagerer. Men så har du noen som her helt uten også. Ingen av delene får du kjøpt uten resept.
Før du får resept/vedtak på blå resept, må den prøves ut i så og så lang tid og man får tilbake kostnadene om blå resept/vedtak blir godkjent. Slik var det for oss i hvert fall. Måtte ta vare på alle kvitteringer, få de stemplet og signert av farmasøyt for at de skulle være gyldigeJa.
Basert på aminosyrer. Selv mme for se med kumelkallergi er basert på kumelk, men proteinene er spaltet så immunforsvaret ikke gjenkjenner de og reagerer. Men så har du noen som her helt uten også. Ingen av delene får du kjøpt uten resept.
Finnes det? Jeg foreslo Nan Ha1, men den reagerer også barna på...
Seriøst?Bor du i Oslo? Jeg har en del MME (ikke åpnet) som vi ikke trenger. Vi har vedtak på melkeproteinallergi så har dette på blå resept. Fikk en del av legen i påvente av vedtaket, men det kom samme dag. Min klarte seg likevel på min morsmelk da jeg hadde melkefri kost. Så om du bor i nærheten kan du få de og prøve ut. Ellers koster vel en boks Nutramigen rundt 2-300kr uten resept.
Seriøst?Vettu, jeg skal høre med hu det gjelder om hun vil det (det regner jeg absolutt med)
![]()
Litt vanskelig å få tak i mor, men håper hun svarer snartSupert![]()