Morsmelk vs Morsmelkserstatning.

Linka

Gift med forumet
Lurer litt jeg da... igjen.... hvordan det går med dere og amminga.....
Her har vi nok en gutt som er stor og ikke får nok melk så vi bruker mme. Han spiser seg god og mett og sover godt og lenge. Prøvde og amme, men etter to døgn med gråt og en sliten mamma gav vi inn til flaska. Ser det er noe av oss som bruker mme og lurer på hvordan det går for dere. Vi bruker minifom i tillegg for han har litt problemer med luft i magen så nå er alt mye bedre. Han er litt kjiip på rapen, men den kommer etterhvert.

Ha en fortsatt fortreffelig kveld.[:)]

Klem

Godt og se at ikke bare jeg bruker nan her. Er enig i at det er fordeler og ulemper, men den største ulempen, som er og måtte lage den syntes jeg, overgås av den størst fordelen, som er at hvem som helst ( sambo, mamma el . andre man stoler på ) kan fore gullet. Greit og ikke være eneste som står opp om natta.

Klem

Her går det i pupp men den er jo ute ganske ofte da [&o]
Pomper meg på kvelden sånn jeg får i henne litt mer.
Men er redd jeg har mista en del av melka etter nyheten fra legen i sist uke.
Hadde 120 på det ene bryste og 80-100 på det andre. Så i natt skal hun få flaske og jeg skal pompe i morgen tidlig. Hvis det stemmer blir det tillegg her og [;)]

Jeg har en liten gutt som spiser for minst 2 [8D]
Men har mye melk, så det går bra - nå som han har lært å ta brystet skikkelig så skal han ikke få problemer med å mettes, så sant ikke mamma'n stresser, da[;)]

Det var en nydelig gutt du har fått. Han var bare helt skjønn.
Klem

Her er det pupp...Melk er det tydeligvis mye av. Spiser ikke så ofte,men gulper kommer det i ny og ne!
Tenkte å ta en tur på helsestasjon i morra for å sjekke vekta...Blir spennende![:)]
Dro hjem så tidlig så ble ikke veid før vi reiste hjem heller,så vi har liksom bare fødselsvekt å se utifra.

Det ønsket jeg også Taranita, men ble ikke slik. Får ut ca det samme som deg og gir mme. Etter at vi begynte med det så sover han bedre og er fornøyd så jeg er fornøyd.
Klem

ORIGINAL: Linka

Det var en nydelig gutt du har fått. Han var bare helt skjønn.
Klem

Takktakk - han er en skjønn gutt, ja[:D]

Back
Topp