Dere som pumper og gir flaske, hvor mye gir dere? Stusser for jeg får ikke ut mer enn 60-70ml og føler dette er litt lite å gi pr måltid? Hun er 3,5mnd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som pumper og gir flaske, hvor mye gir dere? Stusser for jeg får ikke ut mer enn 60-70ml og føler dette er litt lite å gi pr måltid? Hun er 3,5mnd![]()
Lillegutt drikker ca 180-240 ml pumpemelk pr måltid. 60-70 ml var lite ja. Bruker du elektrisk eller manuell pumpe?
Hvor ofte gir du flaske? Hvor mange ganger i døgnet?Dere som pumper og gir flaske, hvor mye gir dere? Stusser for jeg får ikke ut mer enn 60-70ml og føler dette er litt lite å gi pr måltid? Hun er 3,5mnd![]()
Hvor ofte gir du flaske? Hvor mange ganger i døgnet?
Baby er best når det kommer til å ta ut melk fra puppene. Pumpen er ikke en god indikasjon på mengde melk man har. De pleier å si at man kan beregne 30ml/time.
Du kan forsøke å "power pumpe" for å få opp produksjonen.
Noen har rett og slett ikke "pumpevennlige" pupper. Så ikke bli bekymretFørste gang med flaske i dag. Måtte til tannlegen, så min mor satt "barnevakt". Men, jeg har pumpet innimellom og får ikke ut store mengder. Vet at baby får ut mer, men det var utrolig lite synes jeg. Skal pumpe/amme oftere de neste dagene/nettene for å se om det kan hjelpe![]()
Noen har rett og slett ikke "pumpevennlige" pupper. Så ikke bli bekymret![]()
Har en bitteliten mann på 2uker.. pumper melk og gir på flaske. Men jeg føler han aldri blir mett! Har holdt meg til 40 ml, som jeg lærte på sykehuset.
Men mengden må jo seff øke etterhvert. Så overrasker ikke meg om han brått vil ha mer nå. Det som kalles "økedager"? Eller er det litt tidlig!?
Hvor mye morsmelk gir du på flaske til en på 2uker?
De øker ganske fort i begynnelsen, så vil lille ha mer så bare giHar en bitteliten mann på 2uker.. pumper melk og gir på flaske. Men jeg føler han aldri blir mett! Har holdt meg til 40 ml, som jeg lærte på sykehuset.
Men mengden må jo seff øke etterhvert. Så overrasker ikke meg om han brått vil ha mer nå. Det som kalles "økedager"? Eller er det litt tidlig!?
Hvor mye morsmelk gir du på flaske til en på 2uker?