Morsmelk på flaske

ajasto

Forelsket i forumet
Noen her som gir morsmelk på flaske??[:)]

jeg gjorde, da han var mindrre[:)]

Ja få høre hvordan du gjorde det.[8D][8D]
Jeg må gi gullet mitt på flaske for hun har hatt en del start problem. Så nå tar hun flaske. Gir henne litt tillegg og pumper som en gal for hun spiser jo så masse. Men hvordan få tid til å pumpe mer slik at jeg kan gå vekk i fra tillegget? Virker som hun får en del luft i magen av det. For meg har ikke døgnet nok timer!!! Få høre hvordan du gjorde det da[:D]kanskje jeg kan få noen tips.....

jeg hadde en timeplan hvor jeg pumpet ca hver tredje time. kunne jo selvsagt ikke slippe alt jeg hadde om jeg var opptatt med han, men forsøkte å følge det så godt jeg kunne..
desverre så stoppet alt opp av seg selv da han var tre mnd[&:] jeg fikk stuving, og den nesesprayen som skulle hjelpe på utdrivingen gjorde ikke det. så jeg måtte slutte [&o]
men på en annen side hadde jeg så mye nedfryst melk at han fikk MM i nesten en hel mnd etter at jeg stoppet å pumpe[8D]

hvordan du skal få tid, vel hva med å legge pumpingen til når barnet sover om du synes det er vanskelig å få til om hun er våken? [:)]

Ja har prøvd å legge det til sove tid. Men nå har hun så mye luft så hun sover ganske kort når hun først sover. [8|]

hva med å ha henne liggende ved siden av deg i sofaen?

Jeg pumpet en del når vesla var mindre og ga det på flaske. Pumpet så snart hun sovnet, for da var det klart til hun våknet. Jeg synes forresten at det var veldig vanskelig å mette henne med mm på flaske. Kunne jo drikke 250ml uten å bli mett. Men når jeg ammet henne virket det som at hun ble mett... [8|]  (Det var nok heller det at hun ble kjei og sovnet men...) Hehe

Så her ble det flaske og pupp om hverandre [:D]

ORIGINAL: Flyvende møllkuler

hva med å ha henne liggende ved siden av deg i sofaen?

Ja prøver det men hun ligger bare å fiser og skriker. Så hun har tydeligvis en del luft. Men jo mer morsmelk hun får jo mindre luft har hun virker det som.

Jeg pumper meg og gir henne, etter ett øyeblikk vil hun ha mer. Så da blir det tillegg. Mye lettere å amme syns jeg enn å holde på på denne måten[:D]. Men hun nekter å ta puppen. Helt håpløst.

Er litt ny i dette flaske greiene jeg.... [8D]Med de tre andre så har jeg bare ammet. Har aldri brukt flaske. Men jeg må si at dette her er en smule travelt gitt[&:][8D]

kanskje du burde prøve et annet merke mme også? [:)]

jeg fullpumpet med jenta vår til hun var 4 mnd og delvis pumpet frem til hun var 7,5 mnd da mistet jeg melka.

Det beste var å pumpe så ofte som mulig, og helst med barnet i nærheten da det hjelper på utdrivningsrefleksen.

Har ikke gitt fast flaske med mm jeg altså, men jeg fikk iallefall mer melk av amme-te og jo mere melk man har jo fortere går det jo å pumpe full flaske.

Hvor lang tid bruker du på å pumpe da?

Bruker ikke lange tida. Satt lenge i begynnelsen for det tok si tid før det kom. Men nå går det forholdsvis fort.

Back
Topp