Morsmelk for tett nese?

LykkeligGift

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Noen som har tips til hvordan man kan få morsmelk i nesa på mini? Har lest det kan løse opp tett nese. Tørr ikke sprute for jeg tviler på at jeg treffer riktig [emoji23] Og hvor mye holder? Noen som har prøvd? [emoji4]
 
Jeg har melka ut litt og hatt på den transprøyta [emoji14] Ellers har jeg gjort det under amming [emoji4]
 
Jepp.. masse.. har sprutet direkte, tatt det oppi en liten kopp og helt inn i nesen også. Det siste er jo mer treffsikkert da.. funker bra..
 
Ha i en tskje og prøv å få inn nesa. Har er hun veldig aktiv så noen ganger kommer bare foran så prøver jeg å få litt inn og ta i nesa hennes så dråpene kan komme lengere bak . Vanskelig å forklare heheh
 
Rakk aldri dette før takeoff, men det gikk heldigvis bra likevel. Men takk for gode tips! Tenker jeg skal prøve det når vi kommer frem og se om det får klarnet opp i nesa. Han snorker så fært haha... Plager ikke han, men litt meg ;)
 
For oss så ikkje amma, kva er anbefalt mot tett nese til bebi?! Nokon så veit?!
 
Har ikke prøvd morsmelk i nesen til min baby da det også kan gi litt mer slim... Men har hatt veldig god effekt av salvannsdråper. Eneste gangen jeg brukte morsmelk til å "behandle" noe var noe puss i det ene øyet.
 
Back
Topp