spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Jeg skjønner ikke at folk klarer også pumpe ut melka jegjeg stressa i flere timer for tenkte pappaen kunne gi melka mi på flaske fikk ut 20mm og det vaar så vondt , og ble kjempe sår ! Men vil tro gutten min fikk ut melk fordiom for ham vokste jo
hehe. . Er utrolig mye press ute og går ang amming og syntes faktisk ikke andre skal blande seg inn verken om folk vil amme eller ikke .. Alle er like gode mødre uansett ! Jeg aksepterer at noen velger og gi flaske og forstår mange som må Gjøre det også .. og jeg aksepterer de som ammer. . Selv opplevde jeg det omvendte jeg amma gutten min til han ble 2år. Helt fra han var bare et par mnd begynte folk og mase om jeg heller skulle gi ham flaske, . At det ikke er sunt og bli så avhengig av mamman sin , prøvde og gi han mme uten og spørre meg om det var greit (han ville ikke ha) osv osv .. spesielt ekkelt var blikkene når man ammer ute blant andre .. så jeg syntes man bare skal aksepterer hverandre uansett hva man lander på og velger både om det er frivillig eller ufrivillig valg.. det er privat og noe man ikke skal grave om og blande seg i alle har sine grunner
Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Ja mammapolitiet i Norge er jo til å legge seg i rennesteinen av. Før jeg fikk baby så tenkte jeg at jeg kun skulle amme de 3-4 første mnd, hvis jeg ammet noe lengre så ble det rart. Men jeg ammet til 6 mnd, og kunne gjerne tenkt meg å fortsette en god stund hvis jeg hadde hatt mulighet til det