Morsmelk eller MME?

Foreløpig har det bare vært morsmelk, men ser ut til at vesla må få en flaske mme om kvelden. Har dessverre ikke nok melk og orker ikke stresse med pumping hele tiden. Vil ha et liv også og pumping på offentlig plass er ikke et option[8D] Hadde håpet å slippe denne gangen, men de teite brystene mine klarer altså ikke å produsere nok[:(]

Her er det pupp for alle penga! Har fått et skikkelig matvrak denne gangen, så jeg sitter med puppen på vift hele dagen omtrent.

ORIGINAL: Delirious

Her er det pupp for alle penga! Har fått et skikkelig matvrak denne gangen, så jeg sitter med puppen på vift hele dagen omtrent.
Her er det bare pupp pupp og pupp hele døgnet. Produserer masse melk. Har så mye nå at jeg MÅ tømme meg med pumping på kvelden og snart må jeg ta en økt på morgen også... Men den ene produserer så sykt for at den er jo sprengt konstant!

Bare pupp[;)]

Bare pupp[:D]

ORIGINAL: vannmann_81

Bare pupp

[:)]

Mest MME og litt pupp. Har veldig lite melk pga den dårlige starten vår.

ORIGINAL: LilleEmma

Mest MME og litt pupp. Har veldig lite melk pga den dårlige starten vår.

*sukk* samma her.... dårlig start her også...

ORIGINAL: Julia89

Kun mme [;)]

samme her :)

begge deler her.. men hu tar ikke puppen så her må jeg pumpes ca 3 time.. pluss at hu får ekstra siden hu er ei storliten jente med ,mye matlyst.. ble ganske lei meg da vi fant ut på sykehuset at hu ikke tok til seg mat da hu var til brystet.. \selv om jeg var sprenkt.. Hadde godt hele svangerskapet med innstilling på å full amme.. men den gang ei[:(]

ORIGINAL: limafre

full pupp

kun morsmelk! [:)]
han får både fra pupp og flaske, fordi jeg ikke klarer å amme han i sittende stilling, brakk halebeinet under fødselen, så her ligger vi å ammer, å det er litt upraktisk i noen situasjoner, derfor er det kjempe deilig at han tar flaske også![:D]

Back
Topp