Morsdagsskravle..!

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Gratulerer så masse med morsdagen alle dere herlige mødre her på September-06!
Her er det tidlig morgen siden jeg ska på jobb.. Morsdagspakke står klar på bordet til MIN mor når hun står opp.. Hun er her siden hun passer Maren.. [:)]
Nå skal jeg straks jobbe avgårde til jobb, og kose meg med kjekke kolleger..

Håper dere får en herlig morsdag, med frokost servering, koselige kort og andre ting.. [:)]

Vel, jeg kan vel ikke forlange at Mina ordner frokost til meg i en alder av 4 år synes jeg[;)] Men jeg fikk ligge litt til, mens hun så litt film i stua og det er bra nok for meg!![:)][:)]

I ettermiddag skal jeg og Mina til oldemor sammen med bestemor. Mina har laget en liten ting, så det blir stas for henne å overrekke den til OLEMOR som Mina sier[:D]

Så skal vi spise middag hos bestemor og onkel etterpå[:)]

Gratulerer med dagen, aller herlige mammaene her inne!

Jeg fikk stå opp med ungene i dag jeg, siden det var morsdag [8D]. G var litt flau da han oppdaget at jeg hadde gjort det, han har sovet seg igjennom alt visstnok. Gave fikk jeg i forigårs - fant en herlig  utikk på flyplassen på Gran Canaria av alle steder, og fikk kåpe og tre bluser.... når jeg kom hjem igjen oppdaget jeg at jeg har noe å slanke meg inn i [;)]

Ingen baking eller noen ting her i dag, for G handlet i går, og da kjøper vi bare det som står på handlelista.. men de skal visst lage frokost til meg i dag da.

Forresten deilig å ha en natt i egen seng - det er vel det jeg savner mest når jeg er på tur... ungene ser ut til å være kjempeglade for å være hjemme i huset sitt med lekene sine igjen.

I dag må vi ut og rydde i nyehuset - mens vi har vært borte er veggene nesten kledd ferdig, og soverommene til ungene har fått på panel. Takene er også kledd, så nå får vi mer inntrykk av hvordan huset vil se ut når det er ferdig

hei og godmorsdag..

her stod vi opp på likt i dag.. [:)] og har kost oss med frokost sammen, og nå er mannen og Julie lagt igjen... Mannen hadde så vondt i hodet, så da fikk han slappe av litt..så nå siutter jeg her med laptop, og malin med sin lekelaptop. mens krem nasjonal står på tv.. vurderer å bake lit.. men så er det jo det at jeg helst skulle vært litt nede i vekt.. så jeg tror jeg rett og slett skipper det.. og heller spiser noe sunt til lunsj.. lager en fruktsalat eller noe... [&:] (selv om jeg dør innvendig etter å bake en runde med sjokohorn eller noe.....)

Vi hadde egentligtenkt oss på eventyrfabrikken i sarp i dag, men julie er ikke helt i form, så vi holder oss inne.. er jo typ 20 minus eller noe her.. så orker ikke en gang å gå ut på ski.. selv om det er sol.. så her er det innedag.. [&:]  og både malin og jeg blir noe sprø av dette..

ellers vil jeg ønslke superberta en herlig dåpsdag for rasmus i dag[:D] håper dere får en fin dag

lenemor: så moro at dere er kommet så langt i huset.[:D][:D][:D][:D][:D]

God bedring til alle hos dere Trillemor!

Ja, det er kjempegøy å ha kommet så langt på huset, det begynner virkelig å likne et sted å bo nå. Mangler fremdeles så masse at jeg ikke blir flyttesyk, og det er farlig å la ungene gå løs der ennå, men noen uker til så har det skjedd masse tenker jeg. Og gamlehuset - vel, snekkeren vår ringte oss mens vi var på ferie også, bare for å informere om at han har vært på tomta vår og målt og fotografert, og at han fremdeles vil ha det... så vi skal ha et møte med han og la han komme med et tilbud, og om det er hva vi håper så er det solgt!

Baking ja... jeg har jo innsett at jeg faktisk er enda tykkere enn jeg har latt meg selv tro, så her skal det endringer til... heldigvis er huset tomt for det meste, så bakemulighetene er begrensede.. men kanskje jeg skal steke litt vafler etterpå. Her dukket det forresten opp en gave til etter frokost, jeg fikk gavekort hos fotografvenninnen min, så jeg skla høre med henne hva vi kan finne på for noe morsomt (det er jo valentinesday i morgen, så kanskje jeg skal kjøpe gavekort til G der også, så kan vi slå dem sammen til en skikkelig fotografering?)

God formiddag [:)]

Jeg har ikke barn i helgen, så har ikke forventet noenting. Men noen koselige ord og slikt fra samboern var hyggelig å høre da [:)] Også sa han at siden det er Valentines dag snart, så kan man feire den litt ekstra i steden for [:D] Koselig!! I dag har vi egentlig ikke noen planer, men det blir vel å slappe litt av og se om det er noen som vil finne på noe moro kanskje [:)]

Lenemor : Kan tenke meg det er deilig å sove i egen seng, håper dere har hatt det flott på Gran Canaria [:D]

God morsdag alle sammen.

Jeg fikk sove lenge etter å vært våken i natt med chr.
Kl 11.00 kom gutta inn med hjemmelaget ostekake, pakke og blomster det er god gutta sine det.
Nå slapper vi av inne i varmen for ute er -25 var over -32 kl 06.00 [&:] brr kaldt ja
Christian skal i bursdag til ei jente i barnehagen og så skal vi til svigermor å spise middag.

Så spennede da lenemor kommet langt nå. håper vi får se bilder.

God kveld!

Vi har hatt en flott dag! Koste oss med rolig frokost og siste finish i huset, før vi dro avgårde til kirken. Rasmus ble døpt, og hele familien ble med oss hjem for snitter og kaker. Masse flotte gaver og hyggelig selskap.

Når alle hadde dratt, var det av med finstasen og på med ulltøy, vi trengte LUFT! Bertine gikk på ski imens vi trillet en tur. Var vel ute i litt over en time før uhellet var ute, Bertine slo leppa si, så da var det like greit å gå inn..

Nå er alt ryddet, barna sover og mannen er på fotballtrening.. Deilig med fredelig hus før man legger seg..[:)]

Har noen av dere fått morsdagshilsen i avisen?
Gutta her i huset har sendt inn denne til meg
http://www.rb.no/bilde/nytt_om_navn/article5487659.ece?start=1

Back
Topp