• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Morsdagsskravla

Skrållan

Forumet er livet
God morsdag dere! [:)]

Jeg fikk sove lenge i dag, det får jeg hver søndag siden sambo aldri er hjemme i ukedagene og jeg jobber på lørdager, bare flaks at det i tillegg er morsdag i dag. Fikk en liten oppmerksomhet av sambo faktisk, et par kjempesøte øredobber! [:)] Han har vel fått med seg at jeg har surna og gnåla om at han tenkte å kun feire sin egen mor i dag, haha, jeg er jo ikke mora hans fikk jeg jo høre - selv om jeg oppdrar han også til tider.
Nå skal vi snart spise frokost, og i 12-tiden skal sambo på nevnte morsdagsfeiring av sin mor. Jeg vet ikke om jeg gidder å bli med, eller om jeg skal benytte anledningen for å få være litt for meg selv, slappe av og ta meg inn og lade batteriene til en ny uke alene med ungene. Vi får se...
Kl 15 er det i allefall middag hos mine foreldre, og kl 19 er det Zumbatid! [:)]

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

god morsdag til alle[:)]

er -22 grader her idag..vil ha vår..
her startet dagen kl 8 for meg og david,mens pia stod opp en time før oss..
nå har jeg satt på oppvaskmaskina og vaskemaskina,må brette litt klær..

de har bestilt vaffler til frokost så da skal jeg lage det.og så skal jeg bake ei sjokoladekake.og så må vi støvsuge ofg henge opp klær, før vi tar turen bort til mamma..kjøpte et kort og gavekort på spa til henne..Hun fortjener det maks..
igår lagde jeg rullekake med sjokoladekrem..nam nam..[;)]

ikveld kommer sambo hjem så han skal få dusje og legge ungene..

ha en fin søndag alle sammen

God morsdag til alle sammen...

Å her er formen elendig i dag,vi var i 30 årsdag i går,å det var kjempe morsomt..
Men vi er kjempe slitne i dag både jeg å mannen[&o]

Nå skal vi spise litt mat,å kose oss resten av dagen.

Back
Topp