Spiremor Forumet er livet VIP 11 Feb 2011 #1 Se hva skjønne frøet har laget til mammaen sin i morsdagsgave <3
Spiremor Forumet er livet VIP 11 Feb 2011 #4 ORIGINAL: MrsPink Det er feil link tror jeg.. det er den adressen bildet har i bloggen.. Poster alltid bilder sånn, så jeg skjønner ikke helt:(
ORIGINAL: MrsPink Det er feil link tror jeg.. det er den adressen bildet har i bloggen.. Poster alltid bilder sånn, så jeg skjønner ikke helt:(
MrsPink Forumet er livet 11 Feb 2011 #5 Rart, for jeg kopierte linken, og tasta den inn i nettleseren og da fant den ikke noe side.. eller bilde.
Rart, for jeg kopierte linken, og tasta den inn i nettleseren og da fant den ikke noe side.. eller bilde.
MrsPink Forumet er livet 11 Feb 2011 #8 Gikk inn på bloggen din Høyreklikka på bilde kopierte Og limet inn her [;)]
Spiremor Forumet er livet VIP 11 Feb 2011 #9 Merkelig... Det er jo det jeg alltid gjør... Også viket det ikke:(
MrsPink Forumet er livet 11 Feb 2011 #10 Prøv igjen og se om det funker. Kanskje det bare kom noe ekstra på linken, slik at det ikke gikk. Fin gave! [:D]
Prøv igjen og se om det funker. Kanskje det bare kom noe ekstra på linken, slik at det ikke gikk. Fin gave! [:D]
MrsPink Forumet er livet 11 Feb 2011 #13 ORIGINAL: litefrø Da gikk det:) Så bra! Skjer det igjen, så prøv å gjør det en gang til [:D]