Morsdag...

VimseHåve

Forumet er livet
Sensommerbarna 2019
Maiskolbene 2023 :-)
Hva har dere kjøpt til mødrene deres? Synes det er skikkeli vanskeli.. P.S Gratulerer til meg med 12 uker idag[:)]

Jeg stikker på kremmerhuset og kjøper en lysestake og et lys/kule/kubbelys, det slår alltid ann hos oss [:)]
Og kansje en blomst fra lillebror, for han har garantert glemt morsdag som alltid.

Takk for tipset[:D] Ikke dumt, ikke dumt

nei,det har jeg ikke gjort... vi pleier egentlig ikke aa gjore det,bare gratulerer hverandre.. tar det ikke saa hoytidelig vi.. 

Ikke en verdens ting får hun. Har ikke fått noe siden vi var små. [:-] Har ikke akkurat gjort seg så veldig fortjent til noe heller så. Hun har forresten bursdag i dag, blir 55 år, så hun skal få bursdagspresang neste gang hun kommer en tur over fjellet. 

Kjøper bestandig blomster for det blir hun så glad for![:)]
Tar alltid kortet til mannen og kjøper til henne, svigermor og meg, så jeg er sikker på at vi får noe![:D] (ikke at min mor er hans ansvar altså..[;)])

Da ble det noen fine blomster i en flott vase[:D] Spurte bare rett og slett hva hu ønska seg[:)] Så spanderte jeg en angelsound på meg selv som jeg sitter og tester nå[:D] Fantastisk oppfinnelse

Vi bor så langt fra hverandre at her vlir det sms/telefon-prat.

Er ikke helt med på dette morsdagsgreiene heller jeg da, venter ingenting fra mannen, han er 100 mil unna og her får man ikke bringa blomster på døra eller noen ting, så det er jo klin umulig å ordne noe om man ikke bor her *knis*

Har kjøpt kake til meg selv da, rett og slett fordi den så ufattelig GOD ut, og jeg syns jeg fortjener det *hi hi*

Her får mamma abb. på Allers med oss (meg, søstra mi & lillebroren vår), blomster & kake [:D] Hadde også planer om å lage fastelavensboller til henne, men siden jeg er kvalm og spyr hele tiden, orker jeg rett og slett ikke [:'(]

Svigermor skal også få et abb. på et blad tenkte jeg, men må høre med henne hvilket blad først [8D] Pluss kake [:)] 

Og venter meget spent selv på hva jeg får (om sambo har husket det) imorgen [:)] Bare håper jeg ikke får kake eller parfyme, for da spyr jeg nok [:(]

Ikke en dritt... Har tatt inn posten hennes i 2 uker når hu har vært på ferie, og gubben måka en stripe fra veien frem til inngangsdøra idag, slik at de slipper å vase i snø[8D]

Tror ikke jeg får noe heller.... Men skal kose meg masse sammen med lillegull og mannen min[:D] Vi skal spise både gulrotkake og bløtkake, og kose oss masse[:D][:D]

har kjøpt blomster og sjokolade til både mamma og svigermor,
åsså skal jentan få tegne et bilde til dem [:)]

mamma får et gavekort på aromaterapi... spanderer ikke no mer enn 200 kr hver, så hun får da et gavekort på 400 fra meg og søster... var så heldige at de har lærlinger på spaet der jeg har kjøpt gavekortet, så de har faktisk en times behandling til 400... håper det faller i smak..

svigermor får en blomsterkvast.. noe orkide greier i en stor vase... sånnt liker hun:)

Hun får et hjemmelaget kort og en Troika-sjokolade i posten. Pleier bare å gi en liten oppmerksomhet, for meg er morsdag en dag der det er tanken som teller :)

Har ikke kjøpt noe jeg. Bor langt unna hverandre så de siste årene har jeg bare pleid å ringe og gratulere henne med morsdagen. Hadde hun bodd her hadde hun nok fått en liten ting.

Hun får blomster og kort [:)] 

En stor bukett med tulipaner og en vase , pluss fastelavensboller :)

Ja mødrene må jo få noe.. Jeg vil også ha noe neste morsdag[:D].. Er med på at det er tanken som teller[;)] Min mamma har allti noe på lur til meg, så jeg synes hun må få seg en blomst ja.

Back
Topp