Morsdag;)

lilla

Glad i forumet
vil gratulere alle dere mødre med morsdagen i dag[:D]
selv om ikke alle har født ennå,er vi jo på en måte mødre forde....de har bare ikke kommet ut enda[;)]
så Gratulerer alle sammen!!!

Helt enig, gratulerer med morsdagen alle sammen[:)]

Helt enig med dere begge; gratulerer med morsdagen folkens [:D].

Ja, syns vi kan regnes med vi også[;)]

Gratulere med morsdagen alle sammen!![:D]

hihi rart å tenke på fordet da!! men;

GRATULERER ALLE SAMMEN!!!
Er jo så fint vær idag og! Håper noen av oss får ut nurkene idag da! Det hadde jo bare vært en super morsdags-gave!!!!

ja gratulerer alle sammen

Jepp! Gratulere med dagen alle mødre og kommande mødre! Eg håper no fortsatt på at det skje idag... [;)] Skreiv kort til min mor og skreiv at eg dessverre ikkje kunne komme og feire dagen sammen med ho, for eg var mest sannsynlig opptatt med andre ting!!! He, he! (er et stykke å reise, så eg hadde nok ikkje tatt turen uansett!)

ORIGINAL: lilla

vil gratulere alle dere mødre med morsdagen i dag[:D]
selv om ikke alle har født ennå,er vi jo på en måte mødre forde....de har bare ikke kommet ut enda[;)]
så Gratulerer alle sammen!!!

Signerer den jeg [:D]

Til en mor, fra en mor:
Vi er de heldigste på jord. Våre barn har vi kjent helt fra tiden i magen.
Et større mirakel en solen om dagen. Og selv om de raser oss i mot med sinne, så ha alltid dette i minne. At bak hvert ord de sier til deg, så finnes det alltid et jeg elsker deg.
HA EN FIN MORSDAG ALLE!

ORIGINAL: kirsten

Til en mor, fra en mor:
Vi er de heldigste på jord. Våre barn har vi kjent helt fra tiden i magen.
Et større mirakel en solen om dagen. Og selv om de raser oss i mot med sinne, så ha alltid dette i minne. At bak hvert ord de sier til deg, så finnes det alltid et jeg elsker deg.
HA EN FIN MORSDAG ALLE!

signerer[:D]

Ja gratulerer med morsdagen alle sammen!!

Jeg fikk hjemmelaget kort av Linnea i dag..

gratulera med mors dagen alle sammen

Back
Topp