Morsdag

Jeg går ut ifra at vesla lager noe til meg i barnehagen. ;) Pappaen fikk et kort da det var farsdag, så det vil jeg også ha!! :P

Det blir nok en blomst til mor og svigermor tenker jeg :)

Mamman min er helt fantastisk og fortjener en oppmerksomhet, morsdag eller ei, nettopp fordi hun er en helt fantastisk mor :D hun får blomster, middag og kake :)

Her skal vi ha barnedåp den dagen. Mulig jeg sniker meg til å kjøpe en liten blomst til mamman min, men er litt redd de andre blir litt lei seg om ikke de får noe. (Svigermor, bestemor og mannens farmor). Regner med mannen ikke tenker på sine. Og så har svigerfar bursdag, så dumt å gi morsdagsgave uten at han får noe. :p

Ingenting. ;) Syns ikke det er nødvendig med en gave, egentlig. Et kort med gratulasjon er vel bra nok? Mannen pleier å kjøpe blomster til sin mor.
Samme her. Hender jeg kommer over noe som er veldog "henne", en billig gave er greit da. Eller favorittsjokokaden hennes

Blomsterbukett og kanskje en baileys-konfekteske :)

Mamma får frisørtime og neglbehandling:)
Sammen med meg.

Min stemor har bursdag snart, så etter hennes eget ønske brukte vi ikke (for) mye penger. Hun fikk gavene sammen, en genser hun ønsket seg og en smootiehemaker.
Svigermor får blomster.

Hun ønsket seg hjemmelagde knekkebrød og en sykt god kyllingsalat jeg pleier å lage, så da får hun det :)

Back
Topp