Morsdag

besnik

En del av april og mai2013
MAI 2013
Tilgangsansvarlig
VIP
Gratulerer med morsdag herlige maimammaer:)

Her sov jeg til nesten til 11, så var frokosten klar med egg og nysteikte rundstykker:)
Etter på fikk jeg pakke og jentene hadde laget boks og kort til meg.
No lager mannen middag (lapskaus med pinnekjøtt:)nam) og siden han ikke er noe baker har han kjøpt kake♡♡♡
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1391952458201.jpg
    1391952458201.jpg
    39,8 KB · Visninger: 12
  • 1391952471238.jpg
    1391952471238.jpg
    28,8 KB · Visninger: 11
  • 1391952587681.jpg
    1391952587681.jpg
    42,6 KB · Visninger: 11
Gratulerer med morsdag :) her sov jeg også til nesten 11. Da kom samboer inn med frokost og herlig kort på sengen :) så har han gjort all husarbeid og skal lage indisk mat med vin til senere :) elsker morsdag
 
Gratulerer med morsdag :)
Her sto vi alle opp i lag. Som den sportsnerden jeg er måååå jeg ha med meg det meste av OL:p spiste god frokost i lag også plutselig lå lille på gulvet me en pakke i handa og kort:) ...og det var akkurat den boka jeg ønsket meg:)
 
Gratulerer med morsdagen :) Jeg er ikke vant til å feire denne dagen fra barndommen, og ettersom vi er på hyttetur ble det ikke noe markering :) Men får som regel sove lenge når det er morsdag da ;-) Og tegning fra storesøster :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer med morsdag :)
Her sto vi alle opp i lag. Som den sportsnerden jeg er måååå jeg ha med meg det meste av OL:p spiste god frokost i lag også plutselig lå lille på gulvet me en pakke i handa og kort:) ...og det var akkurat den boka jeg ønsket meg:)

Ol for alle penga her også gitt ;) Men i helgen har vi vært bortreist i dåp til nevøen min. Har reist med barna og foreldrene mine. Pleier ikke å gjøre så mye ut av morsdag, men baker noe sammen med barna og får eg tegning som regel :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer med morsdagen!

Her fikk jeg sove litt lenger, noe som var veldig godt siden begge barna mente det var morgen litt før 6. Sto vel opp litt over halv ni.

Fikk 2 pakker, ene var fra storesøster, hun hadde lagd armbånd ❤️
Også fikk jeg produkter fra Body shop
 
Last edited:
Gratulerer med morsdagen:) Her fikk jeg også sove lenge, til 10.30:) Så var det frokost, tegning fra barna og blomster på senga:) Kaker har det også blitt, så her har det vært en fin dag:)
 
Gratulerer med morsdag :) her sov jeg også til nesten 11. Da kom samboer inn med frokost og herlig kort på sengen :) så har han gjort all husarbeid og skal lage indisk mat med vin til senere :) elsker morsdag
Høres fantastisk ut:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer med morsdag :)
Her sto vi alle opp i lag. Som den sportsnerden jeg er måååå jeg ha med meg det meste av OL:p spiste god frokost i lag også plutselig lå lille på gulvet me en pakke i handa og kort:) ...og det var akkurat den boka jeg ønsket meg:)
Er litt sportsidiot jeg og, men har vert så trøtt i det siste så i dag ville jeg sove:)
Hvilken bok?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer med morsdagen :) Jeg er ikke vant til å feire denne dagen fra barndommen, og ettersom vi er på hyttetur ble det ikke noe markering :) Men får som regel sove lenge når det er morsdag da ;-) Og tegning fra storesøster :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
De lagde gavene er alltid de fineste:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ol for alle penga her også gitt ;) Men i helgen har vi vært bortreist i dåp til nevøen min. Har reist med barna og foreldrene mine. Pleier ikke å gjøre så mye ut av morsdag, men baker noe sammen med barna og får eg tegning som regel :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Er jo de gavene barna har laget som er de som varmer mest:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer med morsdagen!

Her fikk jeg sove litt lenger, noe som var veldig godt siden begge barna mente det var morgen litt før 6. Sto vel opp litt over halv ni.

Fikk 2 pakker, ene var fra storesøster, hun hadde lagd armbånd ❤️
Også fikk jeg produkter fra Body shop
6 det er tidlig, da er jo halv 9 lenge:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer med morsdagen:) Her fikk jeg også sove lenge, til 10.30:) Så var det frokost, tegning fra barna og blomster på senga:) Kaker har det også blitt, så her har det vært en fin dag:)
Høres ut som en flott dag:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp