Morsdag

Mamma842

Forelsket i forumet
Er det lov til å ha en minifeiring av morsdagen når babyen er i magen? :) Skal dere andre som bare har barn i magen feire dagen?

For meg blir det ikke rett å feire nå, men jeg syns jo absolutt at de som har lyst skal gjøre det :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Vel nå er jo jeg mamma fra før;) men vi pleier ikke å gjøre noe stort ut av morsdag uansett:) håper bare på å få en liten oppmerksomhet:)

Det er helt sikkert lov :) Når lillemor lå i magen fikk jeg en lekebil og et parr sokker av pappan. Vi hadde det rimelig trøblette og turbulent pga fortiden vår og slikt, så det var hans måte og si at dette ordner seg. Lekebilen har vi fortsatt ikke åpnet. :)

Men etter d har det ikke blitt noe, vet ikke om han vet når morsdag er ennå. Og lillemor er så lita at ho steller ikke istand noe.

Synes nå godt at du kan kose deg ekstra på morsdagen selv om ikke babyen har komt til verden enda:) Jeg ble gravid i slutten av feb med førstemann så feiret aldri den dagen der. Men i år blir vi nok å gå ut å spise eller noe slikt;)

når jeg var gravid med nr 1 så overrasket sambo meg med roser og morsdagskake:) Kjempe koselig selv om jeg ikke var offisielt mamma:)

Jeg har gratulert min kjære med farsdag i høst, for å markere at han kommer til å bli far... Da synes jeg jeg har lov på en morsdag også :) Synes det er bare koselig, selv om særlig første gangen.

Back
Topp