Morsdag/valentinsdag ønsker?

Tekopp

Forumet er livet
Septembergull'17
Februarbarna 2020
Stjerneskuddene 2024
Ønsker du deg noe spesielt til morsdagen (eller valentinsdagen forøvrig)?

Kjenner jeg er helt blank :p

Ønsker meg at mannen husker det i det heletatt :hilarious: jeg har mine tvil :wacky:
Opprett Facebook arrangement og inviter han på de?
Skriv det på veggkalender.
Si ting som "hva har du tenkt å gi mammaen din til morsdag den 11.? Er jo så koslig med den dagen..." :D

Morsdag 11.2 - ønsker meg tulipanvase og kort
Valentines 14.2 - ønsker meg tulipaner og en god middag
Bursdag 15.2 - ønsker meg mer blomster og støvler

[emoji4]

Opprett Facebook arrangement og inviter han på de?
Skriv det på veggkalender.
Si ting som "hva har du tenkt å gi mammaen din til morsdag den 11.? Er jo så koslig med den dagen..." :D

Haha.. ja, skal nok klare å minne han på det :p det ble gjort stor stas på han på farsdag, så han kan jo bare prøve å glemme dagen min:hilarious:

Haha.. ja, skal nok klare å minne han på det :p det ble gjort stor stas på han på farsdag, så han kan jo bare prøve å glemme dagen min:hilarious:
Typen satt og drakk kaffe av superpappa koppen sin (som han fikk til farsdagen) når han brått spurte meg om ønsker :D

[emoji4]
Tulipanvase er smart! Jeg hadde tulipaner i en kort vase for ikke så lenge siden, og det var ett heller sørgelig syn på dag 2... tulipaner er vanskelige.

[emoji4]

Jeg ønsker meg også tulipanvase :D typen kom hjem med ikke mindre enn tre tulipanbuketter her om dagen, og jeg har bare rosevaser. Vi ga bort den ene buketten og de to andre varte ikke lenge :p

Morsdag har vi dåp, så der tør jeg nesten ikke å ønske mer enn at han skal huske at det er morsdag[emoji14]
Valentines ønsker jeg meg barnevakt og middag ute[emoji4]
...og nye sko hadde vært fint[emoji85]

Morsdag har vi dåp, så der tør jeg nesten ikke å ønske mer enn at han skal huske at det er morsdag[emoji14]
Valentines ønsker jeg meg barnevakt og middag ute[emoji4]
...og nye sko hadde vært fint[emoji85]
Middag ute hadde vært fint. Men kan være lurt å ta det en annen dag enn den 14. Da er det gjerne ville tilstander på restauranter. Mye hyggeligere typ den 15. Eller 16.

Middag ute hadde vært fint. Men kan være lurt å ta det en annen dag enn den 14. Da er det gjerne ville tilstander på restauranter. Mye hyggeligere typ den 15. Eller 16.
Det er sant. Gjerne 16. for min del, bryr meg egentlig ikke så himla mye om datoen[emoji14]

Hehehe, gleder meg til å se om han i det hele tatt husker noen av delene [emoji14]
Han får det vell med seg på mediene, men tviler på at han ordner no spesielt [emoji14]

Her er han vekkreist på jobb begge dagane, så tvila sterkt på at eg får noko i det heile tatt..

Back
Topp