Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har mine tvil 
Opprett Facebook arrangement og inviter han på de?Ønsker meg at mannen husker det i det heletattjeg har mine tvil
![]()
Opprett Facebook arrangement og inviter han på de?
Skriv det på veggkalender.
Si ting som "hva har du tenkt å gi mammaen din til morsdag den 11.? Er jo så koslig med den dagen..."![]()

Typen satt og drakk kaffe av superpappa koppen sin (som han fikk til farsdagen) når han brått spurte meg om ønskerHaha.. ja, skal nok klare å minne han på detdet ble gjort stor stas på han på farsdag, så han kan jo bare prøve å glemme dagen min
![]()
Tulipanvase er smart! Jeg hadde tulipaner i en kort vase for ikke så lenge siden, og det var ett heller sørgelig syn på dag 2... tulipaner er vanskelige.Morsdag 11.2 - ønsker meg tulipanvase og kort
Valentines 14.2 - ønsker meg tulipaner og en god middag
Bursdag 15.2 - ønsker meg mer blomster og støvler
[emoji4]
Morsdag 11.2 - ønsker meg tulipanvase og kort
Valentines 14.2 - ønsker meg tulipaner og en god middag
Bursdag 15.2 - ønsker meg mer blomster og støvler
[emoji4]
Middag ute hadde vært fint. Men kan være lurt å ta det en annen dag enn den 14. Da er det gjerne ville tilstander på restauranter. Mye hyggeligere typ den 15. Eller 16.Morsdag har vi dåp, så der tør jeg nesten ikke å ønske mer enn at han skal huske at det er morsdag[emoji14]
Valentines ønsker jeg meg barnevakt og middag ute[emoji4]
...og nye sko hadde vært fint[emoji85]
Det er sant. Gjerne 16. for min del, bryr meg egentlig ikke så himla mye om datoen[emoji14]Middag ute hadde vært fint. Men kan være lurt å ta det en annen dag enn den 14. Da er det gjerne ville tilstander på restauranter. Mye hyggeligere typ den 15. Eller 16.

Samme herØnsker meg at mannen husker det i det heletattjeg har mine tvil
![]()