Morsdag.. Pøh!

Morena

Gift med forumet
Vi står opp med gullet annenvær dag. Dette for at gubbeluren skal stå opp idet heletatt, i dag var min dag. Er det litt feil av meg å bli litt lei meg for at han ikke står opp med han når det er morsdag og greier? Han gir max f.. I morsdagen, men det gjør egentlig ikke jeg [&:]

Ja, du har lov å bli lei deg for det. Veldig dårlig gjort av han!!!

Men samme skjedde her altså. Har vært enig i over 1 uke nå at jeg skulle få sove så lenge jeg ville på morsdagen... Men den gang ei! Jeg ligger med 39 i feber, har vondt over alt å er supertrøtt. ST sto faktisk opp med jenta, men hva hjelper det når jeg våkner av at hun griiiner høyt å stopper aldri. Neida, da har ST sovna på soffaen ned her han [:(][:@] M satt på gulvet å var så lei seg stakkar... [:(] Så nå har ST sovet på soffaen mens jeg har underholdt martine... Asj, jeg er så leeeei!!!!

Oh gad!! Tror faktisk jeg hadde gitt han juling om han hadde sovna!! Fysj så dårlig gjort [:@]

Riktig god bedring!!

Samme greia her og...... Og morsdag er en viktig dag for meg. Men sambo tenker aldri over slikt og bryr seg ikke. Enda man presiserer det dager før. Var ikke så mye som et morsdagskort i dette huset..... [&o] Men fikk nå et tørt gratulerer med morsdagen.....

Mulig det er jeg som er storforlangende, men jeg synes faktisk at morsdager og farsdager er spesielle dager som er en dag i året..... Og fra jeg var lita så har jeg vært vant til at det gis kort, blomster, liten gave, og varter litt opp..... Jeg er kjempeskuffa i dag, sånn er det. [&o]

var litt furten selv i mårrest da jeg måtte stå opp klokka halv 7 [:'(]
Sååå jeg syns ikke det er feil av deg å bli lei deg for at han ikke står opp med han når det er morsdag.. Men desverre er det noen som syns sånne dager er bare noe tull [:'(] Men da skal ikke de forvente å få sove lenge når det er farsdag! ;D

ORIGINAL: Ylva09

Husk på at menn er ikke tankelesere! [8D][:D] Men hvis de vet at dagen betyr mye
for mor, så kan de til hæl... dra [;)] Hvis de driter i detn!

Hehe tro meg han vet!! Har snakket ganke mye om denne dagen og jeg tror han har tenkt at han slipper unna om han tar meg med på hoteller for å spise middag i dag [8|] Sånne markeringer betyr nada for han.. Likdan er det egentlig med bursdag også. Hadde det vært greit for meg så hadde nok ikke det vært noe ekstra den dagen heller [:'(] Huff..

Gubben er ikke noe for å feire slike dager, men likevel hadde han kjøpt kake til meg. Søtingen. I tillegg hadde vi foreldrene hans på middag i går, og av de fikk jeg rosa roser. I dag skal vi ha mine foreldre på besøk. Synes det er koselig jeg.

I dag var det faktisk jeg som sto opp med tulla, men det gjør meg ikke noe, for han står opp med hu hver morgen faktisk. Dessuten var det litt koselig med en morgenstund sammen. :D

det var jo dårlig gjordt da..  denne dagen er våres dag..

her lå mini og jeg lenge og tulla i senga i håp om at pappsen skulle våkne. Men da jeg bestemte meg for å stå opp, sto han også opp. Jeg rydda kjøkkenet, han tok bleieskift, vi dekte bordet i lag. Og etter frokosten bakte han jaggu sjokoladekake til meg :-D var ikke helt fornøyd når jeg stod opp, men er det nå :-)

Jeg fikk sove helt til kl 12 idag![:D] Pluss at jeg fikk en koselig mail fra "Mathilde" om at jeg får bruke kortet til pappan og kjøpe noe jeg har lyst på[:)]

ORIGINAL: Piamsk

Jeg fikk sove helt til kl 12 idag![:D] Pluss at jeg fikk en koselig mail fra "Mathilde" om at jeg får bruke kortet til pappan og kjøpe noe jeg har lyst på[:)]

det hørtes ufattelig deilig ut[:D][:D]

ORIGINAL: jojoen

ORIGINAL: Piamsk

det hørtes ufattelig deilig ut[:D][:D]

Ja det var herlig[:D]

Heh!! Han er i permisjon og ligger på sofan så lang dagen er!! Synes faktisk jeg fortjener å sove litt nå! Har vært våken like tidlig som han, pluss mange ganger på natta i et år. Ikke ofte han har stått opp for å si det sånn [&:] Men nå er denne dagen over snart og jeg vet at neste år skal jeg ikke forvente meg det døyt..

Back
Topp