Morsdag neste søndag....

• Trådstarter Trådstarter ~Mirabell~
  • Opprettet Opprettet
M

~Mirabell~

Guest
For dere som har barn fra før- får dere noe på morsdagen?[:)]

Jeg pleier ikke å få noe egentlig. Her er mannen ingen stor fan av sånne merkedager, og liker heller å gi noe på en helt vanlig dag, ikke at det skjer så fryktelig ofte da[8D]

Men jeg skal ikke legge skjul på at jeg hadde blitt veldig glad om jeg hadde fått en blomsterkvast ellerno fra snuppa[8D]En sjokolade kanskje[8D] Jeg er selv veldig dårlig på morsdagsgaver, men skal prøve å få sendt et kort og kanskje få lillebroren min til å ordne en blomsterbukett til mamma.

Jeg fikk en bamse med verdens beste mamma skrift på i fjor;)
Samtidig som jeg kjøpte en love you bamse til mammaen min:)

Tviler på det blir noe her.
Mannen her er heller ikke særlig fan av sånne dager og jeg er ikke vant til å feire det heller. Annet enn kaffiselskap hos farmor og en blomst til henne. Men nå som hun ikke lever lenger, blir det ingenting.

tror eg fekk noe d fusta året[:)] dei seinare årene har me brukt dei dagane te å kjøpa oss noe me trenge... klær osv[:)]

Her lager de morsdagskort i barnehagen,det gjør de til farsdagen også..
Så får et kort som snuppa har laget selv,å må si det er mye bedre enn noen annen gave:)
Men mannen er så snill,så i fjor fikk jeg blomster å morgenkåpe av de:)

Her pleier vi å gi hverandre en liten ting, og nå som gutten er blitt stor, lager han noe. I stedet for at vi bruke masse penger på gaver, gir vi den andre oppmerksomhet på andre måter. For eksempel får den det er merkedag for sove lenge, mens den andre lager god frokost, og så er det bare familiekos med kake(selv om det er morsdag, lager jeg kaka, for det kan ikke mannen [;)]) [:)]

fikk ingenting i fjor, kjøpte gave til meg selv for jeg regnet med han hadde glemt det. han selv har fått både kort og gave på sin farsdag. tror ikke han kommer til å huske det i år heller jeg så jeg kan ikke regne med at det kommer noen overraskelse til meg.

fikk ingenTING :( Eller, jeg fikk vel sove litt lengre og han laget middag da. Men ingen TING liksom, hehe.
Men hører rykter om at jeg skal få noe i år, hehehe :)

mamma og mormor skal få blomsteroppsats som jeg lager selv + konfekt som jeg lager selv.
Mormor får fordi det er hun som har fungert som mamma.
Mamma får også siden hun er jo mamma..
Komplisert.. hehe

Jeg tro og tørr påstå at jeg får vaffeljern i år, men mannen har vel en baktanke med det... *vaffelmonsen* [:D]

Vi bruker å gi en liten ting fra Elise til hverandre pluss at vi baker boller/kake etc. Og så har jeg ønska meg en god frokost[;)]

Får sove lenge og god frokost:-) Også pleier mannen å kjøpe en liten ting fra snuppa vår og et lite kort hun tegner på:-) Det er jo litt koselig med en dag som man kan feire det største av alt i verden: å være mamma[:D]

ORIGINAL: Ms. SiloMon

Vi bruker å gi en liten ting fra Elise til hverandre pluss at vi baker boller/kake etc. Og så har jeg ønska meg en god frokost[;)]

så koselig da!![:)]jeg kunne godt tenkte meg kake ja[:-][:D]

ORIGINAL: Knertina og ungene

fikk ingenTING :( Eller, jeg fikk vel sove litt lengre og han laget middag da. Men ingen TING liksom, hehe.
Men hører rykter om at jeg skal få noe i år, hehehe :)

mamma og mormor skal få blomsteroppsats som jeg lager selv + konfekt som jeg lager selv.
Mormor får fordi det er hun som har fungert som mamma.
Mamma får også siden hun er jo mamma..
Komplisert.. hehe

så snill og flink du er!![:)]

me har ikje feira de dagene me.... Føle nesten de e for handelsvirksomheten ska tjena litt marr bare.... Her prøve me heller å ta oss ein tur ut å spise bedre middag på bryllupsdagen og forlovelses dagen for de e fordelt me sånn ca 6 mnd mellomrom... hehehe

Her har vi skapt vår egen lille tradisjon på morsdagen. En bedre middag ute på restaurant [:)]

Back
Topp