Morsdag-gave, din erfaring :o)

sogn78

Forumet er livet
VIP
Ja, det er jo så store ulikheitar på kva folk gir i gåver, så eg lurer på kva har du fått i gåve på morsdagen tidligare år??

Eg trur eg var i ammetåka i fjor for eg hugsar faktisk ikkje kva eg fekk.... Kanskje ein hudkrem om eg ikkje tar feil...

Spør berre av rein nysgjerrigheit altså

Jeg skal ha min første morsdag nå, så dette må jeg følge litt med på

(har en stor mistanke om at hele dagen blir helt glemt her jeg da..... evt. kanskje han blir påmint av mora si)

siden jeg møtte samboeren har jeg alltid fått gave. For 2 år siden fikk jeg en verdens beste mamma kopp og en hjerte telysstake. Så hadde han bakt en haug med hjertekonfekt (eller noe kjeks med sjokoladetrekk eller noe) men han hadde sett feil i oppskrifta og hatt for mye av noe (som jeg ikke husker nå) og de smakte forferdelig sa han, så han kasta dem før jeg sto opp. men han tok bilde av de først

I fjor var det vel morsdag og valentinedag samtidig så da fikk jeg ganske mye. 
fikk 2 kaker da jeg sto opp. Brownies og eplekake (mine favoritter). En DVd film, en i love you kopp fylt med sjokolade, en verdes beste mammakopp fylt med sjokolade, noen hjertedrops og tøfler.. hmm.. tru om det var mer.. var hvertfall mange gaver :P 

han er veeeeeldig glad i å gi meg gaver og oppmerksomhet, men jeg har sagt at han får ikke lov å handle meg dyre ting, for det er ikke det jeg forbinder med morsdag. 

litjpia.tm skrev:
Jeg skal ha min første morsdag nå, så dette må jeg følge litt med på

(har en stor mistanke om at hele dagen blir helt glemt her jeg da..... evt. kanskje han blir påmint av mora si)

Håpar mora er ute med kjeften da ja, spennande med første morsdagen :o))

2x 24November skrev:
siden jeg møtte samboeren har jeg alltid fått gave. For 2 år siden fikk jeg en verdens beste mamma kopp og en hjerte telysstake. Så hadde han bakt en haug med hjertekonfekt (eller noe kjeks med sjokoladetrekk eller noe) men han hadde sett feil i oppskrifta og hatt for mye av noe (som jeg ikke husker nå) og de smakte forferdelig sa han, så han kasta dem før jeg sto opp. men han tok bilde av de først

I fjor var det vel morsdag og valentinedag samtidig så da fikk jeg ganske mye. 
fikk 2 kaker da jeg sto opp. Brownies og eplekake (mine favoritter). En DVd film, en i love you kopp fylt med sjokolade, en verdes beste mammakopp fylt med sjokolade, noen hjertedrops og tøfler.. hmm.. tru om det var mer.. var hvertfall mange gaver :P 

han er veeeeeldig glad i å gi meg gaver og oppmerksomhet, men jeg har sagt at han får ikke lov å handle meg dyre ting, for det er ikke det jeg forbinder med morsdag. 

Oi, så flink han er da!! Eg syns og at det er tanken som teller og at gavene ikkje skal vera dyre, eg personlig håpar på eit kort som guten min har tegna på eller plukka ut. Det fekk eg til sist bursdag, eit med masse grisar på ;o))

Får som regel roser og kake på lørdag. Spretter kaka lørdag og tar resten på søndag :-) vi planlegger hvilken mat vi skal ha på søndag eller bestemmer oss om vi skal ut å spise

I forfjor fikk jeg en krimbok og et hjemmelaget kort, i fjor fikk jeg gavekort hos fotterapaut og et kort

I forfjor fikk jeg en krimbok og et hjemmelaget kort, i fjor fikk jeg gavekort hos fotterapaut og et kort

På min første morsdag fikk jeg en bukett roser, en verdens beste mamma-kopp og en bodyscrub fra Clinique. I fjor fikk jeg roser, kake og smånips som lommevarmer, dogtags til koffert o.l.

Jeg fikk DVD spiller og blomster ifjor, et annet år fikk jeg blomster og frokost på sengen. :)

Var første morsdagen min i fjor, fikk mammakopp, te og en deilig morgenkåpe... 
i år forventer jeg ikke noe... 

Første morsdag i fjor, og husker ikke hva jeg fikk
Jeg vet jeg fikk blomster da, og tror jeg fikk gavekort på klær siden jeg trengte nye klær etter graviditeten.

Har engen anelse hva som kommer i år

Første året glemte han det for han ble så opptatt med å lage morsdagsgave til mamma og moren hans (jeg kjøpte ramme og han skulle fikse bilde av den 4 uker gamle jenta vår til disse og glemte helt ut at det var MIN første morsdag og at jeg gjerne ville ha en liten oppmerksomhet, ble lei meg ja)

I fjor så kjøpte han matchende graverte håndduker til oss. :-)

I år har jeg "bestilt" amerikanske pannekaker til frokost, for vi bruker alltid å ha noe litt ekstra kos til frokost på slike dager. Og så sa jeg at jeg hadde likt det veldig godt om han og jentungen laget kort til meg og at jeg ikke trengte noe mer enn det. Blomster er jo også kjekt da.

Til farsdagen i fjor lot jeg jenta male på en skål og et krus til ham :-) Første året kjøpte jeg et bittelite lerret og lot jenta kladde på med fingermaling mens hun satt i badekaret (10 mnd gammel).

I fjor fikk jeg ingenting, men dette året fikk jeg gavekort på spa av mannen og ungene mine :o)
Jeg gleder meg til å ta det i bruk!! Tenk så godt a 60 min massasje.. <3

Til moren min, fra ungene har jeg kjøpt det stein hjertet på Nille, som det står "Verdens beste mormor" på :)

Blir min første morsdag

Blir veeeeldig fornøyd hvis jeg får sove lenge, frokost og kanskje noen blomster

Nå jobber jo han i butikk, så umulig for han å ikke få med seg den dagen.

I fjor fikk jeg et kort, det var veldig artig skrevet med bokstavene skrevet bakfram, som om lille skulle skrevet liksom, men han var jo liten da, det var første morsdagen. Og han overraska meg veldig med en cardigan som faktisk satt helt perfekt og som jeg har brukt mye.

I år vet jeg ikke.. jeg hinta om at siden ferien ble avlyst,kunne jeg godt tenkt meg noen soltimer jeg... er bleik som et laken.. Og varmen gjør så godt! Så kanskje, hvem vet? Blir spennende å se!

Men uansett så går jo lille i bhg nå, og da lager de noe der, og det gleder jeg meg aller mest til!! <3

Back
Topp