mors/fars kjærlighet for barna sine

lille*jenta87

Forelsket i forumet
det er ingen kjærlighet som er så sterk, er helt utrolig å tenke på egentlig [8|] at man kan elske en liten skaping så mye som en mor gjør (og en far så klart [;)]) satt å tenkte på det i stad at det går ann å elske en liten skaping som prøver å strekke grensene sine mot foreldrene sine, holder deg våken om natten, gjør deg irritert, sinna, frustrert og hele den pakka, men uansatt hvor skuffet du blir så elsker du barnet ditt like høyt uansett hva. [:D] er rart å tenke på men det er jo sant [;)][&:][:D][:)][:D]

Så sant så sant[:)]sprøtt at man fra det øyeblikke du ser den lille for første gang hadde man ofret alt selv om man ikke "kjenner" det lille mennesket engang

ORIGINAL: mammantilbebisensin

Så sant så sant[:)]sprøtt at man fra det øyeblikke du ser den lille for første gang hadde man ofret alt selv om man ikke "kjenner" det lille mennesket engang

må bare si at jeg ELSKER jenta mi over alt på denne gjord

Jepp, er så glad i han at det gjør vondt nesten!!!!

Ja, det er merkelig det der med morskjærlighet. Jeg lurte veldig på hvordan det skulle gå da jeg fikk nr 2. Jeg var jo så vanvittig gla i henne jeg hadde fra før. Men det er utrolig hva som skjer når du ser ungen din. Å du har akkurat like mye kjærlighet å gi alle ungene. Denne gangen vet jeg jo at jeg hverken blir mindre gla i de jeg har eller mere gla i den neste. Alle er mine og jeg elsker dem over alt[:)]

Åååå nå fikk jeg ståpels på kroppen[8D]

Elsker han sååå høyt, vil bare kooose med han hele tiden. Skjønningen min

Back
Topp