Fitness
Forelsket i forumet
Har dere vært / bestilt time til det ? Jeg har bestilt meg time til privat gynekolog. Der får jeg full sjekk av eggstokker og alt, og det får man ikke sjekket ved en vanlig celleprøve. Ei i familien døde nettopp av kreft i eggstokkene med spredning, og jeg synes det er en billig livsinvestering og betale i overkant av 1000 kr for en sjekk. Jeg liker heller ikke å ta GU hos fastlegen. Jeg er imidlertid usikker på om jeg skal bestille time til fastlegen i tillegg, fordi jeg vet ikke om de på privatklinikken sjekker blodprosent o.l. Jeg mistet en del blod under fødselen, og er tidvis en del svimmel.
Ellers føler jeg formen er bra, og jeg har vært på to løpeturer allerede selv om det ikke har gått 6 uker etter fødselen. Føltes overraskende bra, særlig med tanke på at jeg var for dårlig til fysisk aktivitet under graviditeten.
Ellers føler jeg formen er bra, og jeg har vært på to løpeturer allerede selv om det ikke har gått 6 uker etter fødselen. Føltes overraskende bra, særlig med tanke på at jeg var for dårlig til fysisk aktivitet under graviditeten.