Øyeblikk fra hverdagen med familie, barn, mann, baby, dyr, folk rundt oss.. ammetåke..
En god latter for lenger livet sier dem. Del dine øyeblikk her.
En god latter for lenger livet sier dem. Del dine øyeblikk her.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, klassisk ammetåkefeilHadde glemt å tatt opp toppen så puppene var over basis toppen. så sikkert veldig smart ut..
Hæ? Hvorfor gjorde han det?Istede for å gi han i kassa medlemskorte ga jeg han bankkortet, han så mer som rart på meg
Nei det skjønner ikke jeg heller hihiHæ? Hvorfor gjorde han det?
Hahaha!!!Hadde etter fødselen svetta ut t-sjorten så jeg tok bare på meg en hettejakke med glidelås over ammebh'en da vi gikk bort til barselhotellet. Dette glemmte jeg etter 2 minutt, så da jeg ble så varm på veien bort åpna jeg glidelåsen! Gikk sånn helt til mannen begynnte å le å sa jeg måtte dra opp glidelåsen!
Forrige natt så ba jeg mannen bytte bleie. For hun var grinete og pupp var feil. Jeg lå i halv koma. Til jeg våknet litt til av hysteri uten like som aldri ble ferdig. Det som hadde skjedd da at det var litt av en overaskelse i bleien. Da han tar den bort slipper hun en bombe. Og må gøre alt på nytt. Og før han da får gjort seg helt ferdig var det på an igken da hun klasker igjen beina og tisser samtidig så det spruter opp. Jeg lå å lo godt. Hun fikk pupp og alt gikk bra da. Mannen måtte derimot gå på badet å rydde litt opp. XD
Oi ;oSyns ikke det er morsomt i det hele tatt.. jeg har kastet bankkortet mitt
Ha ha den kunne jeg fint også klartSkulle sette i oppvaskmaskinen i går. Skulle egentlig først tømme matrestene i matavfallet. (Var mye da middagen var feila) men var millimeter unna å tømme hele fatet i oppvaskmaskinen...