Morro-tråd

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
Øyeblikk fra hverdagen med familie, barn, mann, baby, dyr, folk rundt oss.. ammetåke..

En god latter for lenger livet sier dem. Del dine øyeblikk her.
 
Istede for å gi han i kassa medlemskorte ga jeg han bankkortet, han så mer som rart på meg :p
 
Hadde etter fødselen svetta ut t-sjorten så jeg tok bare på meg en hettejakke med glidelås over ammebh'en da vi gikk bort til barselhotellet. Dette glemmte jeg etter 2 minutt, så da jeg ble så varm på veien bort åpna jeg glidelåsen! Gikk sånn helt til mannen begynnte å le å sa jeg måtte dra opp glidelåsen! :P
 
Hadde etter fødselen svetta ut t-sjorten så jeg tok bare på meg en hettejakke med glidelås over ammebh'en da vi gikk bort til barselhotellet. Dette glemmte jeg etter 2 minutt, så da jeg ble så varm på veien bort åpna jeg glidelåsen! Gikk sånn helt til mannen begynnte å le å sa jeg måtte dra opp glidelåsen! :P
Hahaha!!!
 
Jeg var hos jordmor og like før jeg skulle gå sier hun 'Da får du neste time hos meg Tirsdag den 16 desember' og jeg svarer 'Okei. Hvilken dag er det?' .. Jordmor ler og svarer at 'Det er en tirsdag det'. Ikke lett å få med seg alt når man er en zombie/dødstrøtt, hehe ;)
 
Last edited:
Fra fjorårets ammetåke:
Var i en stappfull matbutikk på et kjøpesenter med vogna og storebror på noen uker. La matvarene på båndet, betalte og gikk.... Mannen bak kassa ropte etter meg: "Hei du! Skal du ikke ha med matvarene du har betalt for...?"
Alle snudde seg mot meg og tenkte vel sitt... Jeg prøvde vel å mumle noe om ammetåke, men følte meg nokså fjern...

Skulle kjøpe makroner. Damen bak disken spurte hvor mange jeg skulle ha. Det var 6 av hver smak og jeg skulle ha 3 av hver.... Så jeg svarte "jeg skal ha 24! 3 av hver...."
Dama kikket litt rart på meg, men sa ingenting... Hun hadde tastet inn riktig antall på kassa...

Og sånn holder jeg på... Ser frem mot måneder med ny ammetåke... :p
 
Forrige natt så ba jeg mannen bytte bleie. For hun var grinete og pupp var feil. Jeg lå i halv koma. Til jeg våknet litt til av hysteri uten like som aldri ble ferdig. Det som hadde skjedd da at det var litt av en overaskelse i bleien. Da han tar den bort slipper hun en bombe. Og må gøre alt på nytt. Og før han da får gjort seg helt ferdig var det på an igken da hun klasker igjen beina og tisser samtidig så det spruter opp. Jeg lå å lo godt. Hun fikk pupp og alt gikk bra da. Mannen måtte derimot gå på badet å rydde litt opp. XD
 
Forrige natt så ba jeg mannen bytte bleie. For hun var grinete og pupp var feil. Jeg lå i halv koma. Til jeg våknet litt til av hysteri uten like som aldri ble ferdig. Det som hadde skjedd da at det var litt av en overaskelse i bleien. Da han tar den bort slipper hun en bombe. Og må gøre alt på nytt. Og før han da får gjort seg helt ferdig var det på an igken da hun klasker igjen beina og tisser samtidig så det spruter opp. Jeg lå å lo godt. Hun fikk pupp og alt gikk bra da. Mannen måtte derimot gå på badet å rydde litt opp. XD

Jeg dauer!!! Hahaha
 
Kom på en til: første bleien vi skulle ta alene var det blitt legge tid. Hun hatet bleieskift på sykehuset og ble hysterisk. Så to trøtte sliten foreldre skulle skifte. Så fornøyde vi var. Den var full av bekk og vi tørker og stelte henne. Den gamle lå fortsatt under og vi skulle til å skifte og det kom en gediger dose til. Og vi bare oi oi oi! Og jeg begynte selvsagt å le. Og så kommer det eeenda mer. Jeg bare lo og lo.
 
Hihi mye moro. Må fortelle noen gullkorn fea sønnen min på 2,5. For et par dager siden gikk vi rundt på handlesenteret og jeg holdt han i hånda. Plutselig nusset han meg på låret og sa: nussa deg i fanget jeg mamma ♥ også snakker han om babyen som skal komme hele tiden og så latet han som han skulle smake på melk fra puppen og sa til magen min: mmm det el god mekk, men litt sul :-)
 
Syns ikke det er morsomt i det hele tatt.. jeg har kastet bankkortet mitt:(
 
Jeg skulle ut på min først lille tur for noen dager siden. Litt "mamma og voffsen alenetid". Skulle akynde med så ikke shnuppa våknet. Men var så utgriset i ett eller annet at jeg måtte dusje i full fart. Inn i dusjen i super fart. Hadde enda klær på meg der jeg kunne. Skulle bare skylle i full fart.

Men så har det seg slik som dere vet.. så busset vi opp badet og fikk sån fansy regn dusj... elsker den. Mannen elsker også den. Men han pytter ikke om til vanlig dusj... det vannet som da kommer først ut er kaldt for det ligger i røret opp...

Såååå, kort fortalt: skynder meg i dusjen, skrur på vannet, svært hyl og en mann som ler seg i hjel.. og alt av klær må av og jeg måtte dusje skikkelig.. for det regnet jo ned kaldt vann xD morro nå. Men fy så sur jeg var da. Eller mest lei meg faktisk. Var helt på gråten.
 
Skulle sette i oppvaskmaskinen i går. Skulle egentlig først tømme matrestene i matavfallet. (Var mye da middagen var feila) men var millimeter unna å tømme hele fatet i oppvaskmaskinen...
 
Skulle sette i oppvaskmaskinen i går. Skulle egentlig først tømme matrestene i matavfallet. (Var mye da middagen var feila) men var millimeter unna å tømme hele fatet i oppvaskmaskinen...
Ha ha den kunne jeg fint også klart
 
Back
Topp