Morro med doppler *utviklingen av mini*

Moshi girl

Elsker forumet
Mailykke <3
For knappe en 1 uke siden, letet og letet jeg etter hjertelyden som hadde gjemt seg godt nedi bekkenet, måtte trykke å vri doppleren godt ned "i mellom". I kveld så finner jeg den lett, et godt stykke ovenfor bekkenet <3 like sterk lyd som forgje gang 172 slag :D Så mangen artige ting en kan følge med på med doppler :)

Dere som har hørt hjertelyden, hvor mangen slag hadde mini? :)

☆★ Sendt fra app'en ☆★

Last edited:
Kan dere forklare hvor dere "sikter"? Jeg prøvde min i går igjen, og ble overlykkelig da jeg fant et jevnt dunk...helt til jeg innså at det var min egen puls :(

Hvordan kommer dere fram til antall slag?

Jeg treffer som regel bra nederst mellom mitt venstre hoftebein og midten av magen :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har display på min doppler :)

Jeg finner den midt i mellom navlen og bekkenet :)

☆★ Sendt fra app'en ☆★

Da jeg var på sv.kontroll i uke 12 lette legen etter hjertelyd (dog uten å finne den). Hun sa at det er lettest å finne den på høyresiden, da vi har en stor åre som gjerne ligger litt til venstre for midten og "forstyrrer".

Jeg fant den! Bestemte meg for å trykke litt i dag, synes det er litt ubehagelig og er derfor litt redd for å plage babyen, men idag fant jeg noen herlige lyder litt til høyre over bekkenet. Vet ikke pm jeg vil kalle det hjerteslag, er jo mer som en rytmisk suselyd, men like fantastisk lell :)

Og han begynte selvfølgelig å grine igjen...

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Jeg kjøpte min billig på ebay :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg får ikke til å handle på ebay jeg :P * føle seg dum*
Prøvde en gang, men jeg fikk det faktisk ikke til!

ville aldri bestilt dopler på ebay. Man aner ikke om den er godkjent eller ikke.. Angelsound er trygt, så ville absolutt gått for den:)

Det var veldig omdiskutert for ei stund tilbake om ikke angelsound var mer skadelig fordi den ga mer stråling. Snakket med jm om generelle doplere, og hun hadde ikke noe negativt å si om det, forutenom at en måtte ikke bli bekymret om en ikke fant hjertelyden :)

Sent from my iPad using BV Forum

Last edited:
Okey, men jeg klarer uansett ikke finne det ;) skal endel på ul for å holde øye med morhalsen så jeg får nok både sett og hørt minien ofte;)

kjøpt min på teknikk magasinet,349 kr fant hjertelyden uke 13 heeelt nede på venstre side:) setter på timer på mobilen og teller slagene i ett minutt:) 158 slag i går<3

Back
Topp