Morosomme/irriterende kriger med gubben

Tove

Forelsket i forumet
Her hjemme er det konstant krig om temperaturen ovnene skal stå på. Han vil ha dem på 30 grader hele tida, mens jeg vil ha dem på 15, og heller fyre når det er kaldt. Ovnene spretter opp og ned hele tida....

Andre som har interesssante kriger på hjemmefronten???

Vi kriger om temperatur på komfyr:p
Han steker gjerne mat på max, mens jeg skrur ned...:rolleyes:

Om hvilken vei toalettrullen henger :p Han setter den alltid på sånn at begynnelsen er inni veggen. Den må jo være utsiden så det er enklest må han skjønne!

Mannen liker at lyset på badet rr av når vi ikke er der inne noe jeg også syns er greit men han er en kløpper i å glemme å slå lyset av på vei ut mens jeg er mer nøye på det men de sjeldene gangene jeg glemmer å slå av lyset eller lar det stå på fordi jeg flyr inn og ut ja da er den raskt gitt :P

Han dimmer alltid ned lyset i gangen. Jeg liker at det er bra med lys. Liker ikke å leve i halvmørket.

Når han dimmer ned lysene på stua, MENS e sitt her og leser eller er på dataen :(
Og han går på soverommet for å sitte med sin pc, og har flombelysning der, mens e må sitte i halvmørket på stua.

Jeg må ha det stille når jeg skal legge meg om kvelden, mens han vil gjerne sovne til noe musikk eller en film :P

Jeg sover gjerne med vinduet oppe året rundt, mens han elsker dårlig luft å sover helst i sprengvarme. Hvordan klærne skal henges opp og måten han.bretter sokker på! Blir gal:p

Han skrur av alle lys, jeg skrur de PÅ. så kriger vi om hvilken vei persienna skal "lukkes" :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Det må vel være husarbeid... Ingen som likar det:P Men stort sett så går det veldig bra :)

Om det heter hettejakke eller hettegenser. :p

Da tenker vi på inneklær, ikke ytterjakker.
Han mener at når det har samme stoff som en hettegenser, er det hettegenser uavhengig om det er glidelås eller ikke.
Eg mener at når noe har glidelås helt ned, er det en jakke.

Han skrur lysene av, jegskrur de på

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg sover gjerne med vinduet oppe året rundt, mens han elsker dårlig luft å sover helst i sprengvarme. Hvordan klærne skal henges opp og måten han.bretter sokker på! Blir gal:p
Vinduet her og.
Jeg må ha frisk luft for å sove godt, han vil ha det varmt. Jeg har trumfet gjennom åpnet vindu til nå, men med baby på soverommet må jeg gi meg pga temperaturen.

Om det heter hettejakke eller hettegenser. :p

Da tenker vi på inneklær, ikke ytterjakker.
Han mener at når det har samme stoff som en hettegenser, er det hettegenser uavhengig om det er glidelås eller ikke.
Eg mener at når noe har glidelås helt ned, er det en jakke.
Du har selvfølgelig rett :D

Jeg setter gjerne vekkeklokka på så tidlig at det er rom for en halvtimes slumring, han er av typen som spretter opp av senga og HATER slumring og vekkerklokker som ringer før vi må opp..... ;-)

Samme her.
Varm og ingen luft på soverommet. Det funker ikke. Jeg åpner alltid vinduet på gløtt, så fort han har sovnet ;-)

Back
Topp