mornmorn lørdag

dommett

Forumet er livet
her har vi våknet 05.30 heeele uken [:-] kjempegøy.skal i utdrikningslag i dag kl11.30..sovner vel i baren kl 21 [:o] skal sove leeeeeeeenge i morgen [:D]
ha en god helg

God morgen!
Her våkna snuppa 6.30, og da er det helt morran for hu for tida... ikke mulighet å lure hu til å kose i senga engang.. hehe.. I natt har vi bare vært oppe en gang, så jeg føler meg faktisk nesten uthvilt da!

Dagens planer er at storegutt skal være med på sin aller første fotballcup, så vi skal stå på sidelinja og heie i dag!!! [:D]
Og heldigvis er det sol!!!!

Ellers får vi besøk av en kamerat, så da blir det sikkert litt grillings i ettermiddag. Og i kveld skal nok de to mannfolka spille ps3, så da blir det kortlagingskveld på meg!!! Har fått 3 bestillinger på det bunadkortet jeg laget i går!!! [:D]

Ha en finfin lørdag alle sammen!!!

blæh,morn.... la meg 21 i går,ikke i form...og ikke bedre nå..blæblæblæææ,men må bare opp,mannen skal på sykkelritt!

men i kveld blir det reker og hvitvin og kos. :):)

ha en strålende dag dommett,og koooooooooooooooooos deg i kveld!

takk takk ohbabysnuppa, skal nok kooose meg jeg selv om jeg halvsover [;)] håper du føler deg bedre snart!!! o kos deg med vinen din i kveld!!!!

God morgen[:)]

Her va da morgen ein eller anna gang mellom 05.30 og 06.00.. ALT for tidle for min del[8D]
I dag ska me i konfirmasjons selskap te min kjære vetlebror! Ha ikkje heilt vår/konf-stemning i dag då, meir so julestemning!!! For når eg ser ut, e da heilt kvitt!!!! [:@][:'(][&:][:'(][:@] 

I kveld kjem svigers på besøk, so ska me kosa oss me reker.. [:)]

Ha ein fin dag alle sammen[:D]

Gøy med utdrikkingslag, da får du ihvertfall moro frem til kl 21 hehe [:D] Idag skal vi på IKEA i Oslo og kjøpe masse til nye leiligheten, drar om 10 min [:)]

God morgen.

Herman sov helt til halv 7 i dag, det er veldig bra. Mannen sto opp med han, så jeg fikk sove helt til halv 10[:D]

Vi har ingen planer for dagen, men sola stråler, så vi blir nok en del ute!

Ønsker alle en god lørdag[:D]

Back
Topp