Mornings

Tjukkaaa

Forumet er livet
Dårlig med bv tid mens jeg prøver å få en feeling på vår nye morgenrutine. Alt bra med alle? Mannen reiste nå nettopp, så da får jeg prøve "på ordentlig" å få dagen til å gå opp - siden jeg ikke bare kan ringe K hvis jeg fucker opp tidsmessig liksom[8D]. Har gott av det tror jeg.

Sitter her og nyter ett glass med smoothie mens kaffien står og sakte får drikkelig temperatur. Om 4 minutter skal jeg vekke snuppa[8D].

Så blir det turn i dag også - ukens høydepunkt[:D]

Ha en strålende dag[:)][:)]

God morgen[:)]

Nå gleda jeg meg til å se om jeg får igjen på skatten også, også ringer mannen å minner meg på at jeg ikke får vite det før til høsten[:'(]
Siden vi er gift og han driver selvstendig så er det visst sånn, søren heller[:@]

jeje....

Neo og jeg ligger i senga og slapper av, hadde tenkt å bli her en stund til[:)]
Skal rydde litt og stæsje i dag og hente Nora tidlig. Mannen kommer ikke hjem før sent så vi skal kose oss med jente-ting[:)]

Mornings :)

Sitter på jobb til 15.30 deretter er det trening å muligens tar jeg noe sol:) Lage litt middag,vaske klær,støv å brette litt klær:)

Huhei[:D]
"VEkke unger.." Ikke idag-idag fikk jeg våkne helt av meg sjøl, drikke kaffen min i fred, spise frokost uten at halve skiven plutselig befinner seg på et annet fat, jeg får se Dr.Phil uten ville protester fordi det ikke Mikke Mus, og dusje uten at Frøken Virvelvind løper ut og inn og maser..
Ellers i dag blir det vel rolig tror jeg, skal til legen i ett-tida, og så kommer jo kidsa hjem [:)]

i dag skal jeg jobbe også skal jeg rydde litt ellers har jeg ikke de største planene[:)]

God morgen!!
Jeg sitter her med en gutt som ikke er helt i form enda, men det kommer seg heldigvis!!
Han snakker vertfall i dag.
Ingen planer for dagen her!

God morgen alle sammen.

Har Emma hjemmei dag også, har ikke feber i dag, men en foss av snørr renner ut av nesen og hoste har hun også...blæh!

Har bursdag i dag, lurer på når jeg skal få hilsing i fra Gard[8|] Emma har kosa masse med meg og gitt meg streng beskjed at bursdagskrona hennes fikk jeg ikke låne![:D]

Må jo bare si at jeg har jo fått gave fra Gard for litt over en uke siden ( en HTC) men synes jo han kunne sagt noe til meg da[:'(]

Jaja ha en fin dag alle sammen, og God bedring til alle syke store og små[:D]

Mornings!

Er syk i dag jeg.....hadde skikkelig magesjau i natt så sov omtrent ikke.... I tillegg har jeg hatt sykt vondt i magen, i eggstokkområdet....[&:] Var så vondt at jeg lå og gråt, men de verste smertene har gitt seg. Bare veldig ømt nå.... Burde vel bestille en legetime.....

Ha en fin dag alle jenter!

Back
Topp