Mornings

.::Tiiine::.

Forumet er livet
Hva er planene for i dag?

mårn mårn!

jeg skal strax løpe ut døra, praksis[;)]

så skal jeg slappe av når jeg kommer hjem, strikke litt (rekke opp[&o] og strikke opp).

ha en knallfin dag jenter[:D]

Nettopp komt på jobb jeg,skulle ønske jeg la meg tidligere i går ja [X(] Får hive i meg litt kaffi å frokost så blir det nok bedre. Skal på trening etter jobb så en tur på shopping med ei venninde før jeg tar en joggetur på kvelden :)

Mandag ny uke nye muligheter [:D]

vi er på vei ut døren vi også - god morgen![:)]

Vi har ètt ganske stort problem i vårt forhold: Jeg HATER at han ikke våkner til bestemt tid og at jeg må stå og mase på han eller løpe opp hvert 5-10. minutt med tilhørende irritasjon for å få han opp på morningene. Han HATER å bli vekket av meg.... så vi har en slik dag i dag[:'(]

Hvordan løse en sånn sak? Tjah - mitt forslag var at han bare våknet selv som andre voksne mennesker i verden - da ville han slippe maset mitt og jeg slipper å bli irritert. Men den løsningen har ikke fått gjennomslag[>:][>:][>:].

Så nå skal han få sove inntil han våkner og så får vi se om han da blir sur på meg som ikke vekket han *rister oppgitt på hodet*.

I dag skal jeg lese til fire ca - da blir det trening på meg - håper på en ok dag i dag[:)][:)]

I dag er første "skoledag"! Skal gå salg og service et halvt år..
Uvant å stå så tidlig opp, og faktisk måtte gjøre noe.. [8D] Var vel begynt å bli for godt vant, som arbeidsledig.. [:-]

Ha ein fin fin dag, alle sammen!! [:D]

God morgen!
Her er det mini sin første barnehage dag på lenge! Så han gledet seg mye til å gå.
Siden jeg har fri så skal jeg slappe av, kose meg og vaske litt klær innimellom.

God morgen!

Tøtta er syk og er hjemme fra barnehagen, så nå sitter vi og ser Dora, mens lillebror "svinger seg" på gulvet med babygym og alt annet han får tak i. Han har en sånn pussig åling framoer. Han gynger seg fra side til side for å komme framover. Ser veldig tungvindt ut, men veeldig sjarmerende. Det går ikke fort, men tempoet kommer nok [:D][:D]

Så da blir det avslapning idag. Og vi må prøve å rydde litt i løpet av dagen. Kjøpte nytt gardinstoff på en designbutikk på lørdag - tilbud 30 kr meteren, så det ble 10 meter for 300 kr. Syns det var billig altså! Men det må altså syes.. så det henger rundt på stolene her og venter på nåler og tråd [:)]

Ha en fin dag jenter!![:D]

Back
Topp