goood mooorning[:D]
Her våknet mariell 0915, så har nettopp spist frokost og dusjet henne. Laget til nystekte rundstykker, egg og te sånn at sambo fikk sove pittelitt lengre å komme opp til dekket bord. Har ikke kjøpt farsdagsgave til han, men mariell hadde malet hos dagmamma på fredag så han fikk jo noe da. Pluss at de laget trolldeig på fredag som de skal male i morgen så han får en gave da også.
Ellers i dag skal jeg vel sitte å høre på klagingen til sambo om at han tror ikke vedovnen er riktig montert osv, fikk satt den inn i går, en kompis som er murer som gjorde det siden han har gjort det før, så nå har sambo funnet ut at det er noe feil, eller han troor det er noe som er feil.
Skal lage julestek til middag i dag tenkte jeg.
Ellers så er det masse liv i magen som vanlig, men syns faktiskt det begynner å bli vondt i sidene når hun strekker seg å sparker osv, noen andre med barn i tverrleie som synes det er ubehagelig når de rører seg???
Nå er det kun 2 netter igjen før sambo reiser, tirsdagsmorgen når jeg å snuppa står opp er han vel borte, å det er 5 uker til jeg ser han igjen. Må gjøre alt av julegaveshopping, siste forberedelser til lillejenta kommer osv alene, eller jeg har jo mamma som stiller opp da, skal spørre henne om å hjelpe meg med julevasken å finne fram pynten osv, så skal pappa få dra å kjøpe juletre til oss.
Mamma kommer til helga å da skal vi bake pepperkaker å så skal jeg spørre om hun ikke kan vaske loftet iallefall, siden vi aldri er der bortsett fra når snuppa sover eller leker seg da så holder det å vaske skikkelig nå å så bare dra over rett før jul.
Jeg må innrømme at jeg prøver å planlegge alt i minste detalj nå, jeg er jo en liten perfeksjonist hører jeg folk si, så jeg må bare ha hjelp denne gangen. Legen har gitt meg vaskeforbud også så.
Tror faktisk jeg skal få tid til ett lite sykehusbesøk i kveld(til elisabeth) om venninna mi som sa hun skulle komme kommer til rett tid iallefall. Gleder meg til å se mitt kjære fadderbarn igjen, han er bare så nydelig
Oi ble langt dette, jeg er pratsjuk i dag sjø.. hihi