Mornings jenter

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
I dag våknet min lille rakker kl 06,30[:'(][:'(][:'(] men stod ikkje opp før 07,30 da.. er dau trøtt så nå skal me snart spise frokost og så legge osse igjen[8D][8D]
Seinere idag skal me hjem til mor å far på middag[:D][:D]
Ha ein flott dag jenter[:)]

God morgen!
Sliter litt med å sove her jeg også.
Sendte min kjære avgårde på jobb kvart over sju, og har ikke sovet helt siden.
For første gang hele uka, har vesla vært litt grei på natterstid.
Idag skal jeg først til Pappa og feire farsdag, og så til en kamerat som har bursdag.
Koselig :o) Myke kake idag, med andre ord...

Så sjekt da.. Kake ja,mmmmm det frista jyseligt nå[;)][;)][;)] Håpe mamma har bakt kake til farsdagen også[8D][8D]

Mamma har hatt mine små i natt, så æ har nettopp stått opp[:D]
Skal kose mæ fremfor dataen ei stund, så lage frokost te min kjære.
Kanskje drege han med på en liten spasertur i tåka[:D]
Så skal vi heim te mamma å spise ribbe i 4 tida, deilig dag med andre ord[8D]

goood mooorning[:D]

Her våknet mariell 0915, så har nettopp spist frokost og dusjet henne. Laget til nystekte rundstykker, egg og te sånn at sambo fikk sove pittelitt lengre å komme opp til dekket bord. Har ikke kjøpt farsdagsgave til han, men mariell hadde malet hos dagmamma på fredag så han fikk jo noe da. Pluss at de laget trolldeig på fredag som de skal male i morgen så han får en gave da også.
Ellers i dag skal jeg vel sitte å høre på klagingen til sambo om at han tror ikke vedovnen er riktig montert osv, fikk satt den inn i går, en kompis som er murer som gjorde det siden han har gjort det før, så nå har sambo funnet ut at det er noe feil, eller han troor det er noe som er feil.
Skal lage julestek til middag i dag tenkte jeg.
Ellers så er det masse liv i magen som vanlig, men syns faktiskt det begynner å bli vondt i sidene når hun strekker seg å sparker osv, noen andre med barn i tverrleie som synes det er ubehagelig når de rører seg???
Nå er det kun 2 netter igjen før sambo reiser, tirsdagsmorgen når jeg å snuppa står opp er han vel borte, å det er 5 uker til jeg ser han igjen. Må gjøre alt av julegaveshopping, siste forberedelser til lillejenta kommer osv alene, eller jeg har jo mamma som stiller opp da, skal spørre henne om å hjelpe meg med julevasken å finne fram pynten osv, så skal pappa få dra å kjøpe juletre til oss.
Mamma kommer til helga å da skal vi bake pepperkaker å så skal jeg spørre om hun ikke kan vaske loftet iallefall, siden vi aldri er der bortsett fra når snuppa sover eller leker seg da så holder det å vaske skikkelig nå å så bare dra over rett før jul.
Jeg må innrømme at jeg prøver å planlegge alt i minste detalj nå, jeg er jo en liten perfeksjonist hører jeg folk si, så jeg må bare ha hjelp denne gangen. Legen har gitt meg vaskeforbud også så.

Tror faktisk jeg skal få tid til ett lite sykehusbesøk i kveld(til elisabeth) om venninna mi som sa hun skulle komme kommer til rett tid iallefall. Gleder meg til å se mitt kjære fadderbarn igjen, han er bare så nydelig

Oi ble langt dette, jeg er pratsjuk i dag sjø.. hihi

God "Morgen" :p

Jeg har sovet KJEMPELENGE i dag, knapt sovet i natt... Ehhhhhh... Mamma pappa og bror min er i florø i barndåp. og jeg er alene hjemme, kjeder meg fryktelig. Har ansvaret for smådyra og hund + katt da :)

Hunden er OVERDREVENT kosen, og katta er spinnvill.... I går kveld så løpte hu bare rundt som en rakett og mjaua for harde livet. Så det endte opp med at jeg slapp hu ut, ENDA en gang.

Kom inn da jeg skulle legge meg.. jeg tar med hunden på soverommet og lar dørene stå på gløtt.. Så selvfølgelig så finner folk ut at det er j***** kult å børne i rundkjøringen her ute, mens man spiller VELDIG høy musikk. Tydelig at rånerene er ute å tjener penger på å hente inn fulle folk ja.. så det  pågikk med jevne mellomrom da, såklart...

Så døser jeg av, og bråvåkner av at jeg har drømt at noen smeller SKIKKELIG med døra... Men hunden ligger der så da har jeg jo bare drømt det :P

Når jeg først våkner av dette, så setter kynnerene inn.. Det er ikke vondt men veldig ubehaglig. Så jeg får ikke sove. I tillegg så tror jeg dette vekte opp lille nurket mitt, så han setter i gang å sparke ribben og magesekk, og jeg må da selvfølgelig ta noe mot halsbrannen som oppstår og vente til det funker..... (Sitte opp littegrann)..

etter en kort stund så er det å legge seg igjen... OOOOOOG jeg sovner , og sover SÅ godt... Helt til plutselig jeg hører "MJAAAAAAU... MJAAAAAAAAAAU.... MJAAAAAAAAU" (Skikkelig sånn "ATTENTION" mjauuing). Og ser katta står på gulvet der. Jeg FLY forbanna fordi den h***** m***** katta har klart å vekke meg når jeg først har sovna, og skriker til den fra senga. Katta bruker dette til en grunn til å løpe for harde livet å frese rundt i naborommet... Ikke gir den seg heller så det ender med at jeg må kaste ut katta (Ut av de to rommene jeg har) og lukke døren så den holder kjeft.

Og jeg sovner... IGJEN... så går det littegrann til så våkner jeg igjen... Denne gangen av en av de stallfolka som har ansvaret for å sette ut hestene og slikt (Da jeg ikke kan gjøre det fordi det er glatt ute, jeg kan falle og slå meg, hesten kan skvette å dulte borti meg osv). Og det tar en GOD stund før jeg får sove igjen etter det....

Så ol i å ikke sove godt eller?? Nå skal jeg hoppe i dusjen... *GLEDER MEG*
Noen ganger så lar jeg det gå EN ekstra dag (Dusjer annen hver - tredjehver dag, får utrolig ekkel hud av å dusje daglig), bare for å føle meg LITT ekstra skitten for da er det så inni h******* deilig å dusje!!!!! Føler meg som ett nytt menneske :) Så DET gleder jeg meg skikkelig til (Små gleder i livet eller hva?)

Siden skal jeg finne frem de babyklærna jeg skal ha med meg på sykehuset til lillen. Skrevet opp liste til sykehusbaggen, og handleliste på hva som gjenstår å handle inn :). SÅ skal jeg ut å kaste ut ett flak høy til hestene og fylle vann. Ta en tur til farmor og skravle der, før jeg går inn og setter på enda mer vask og smårydder littegrann :)

Spennende dag eller hva? :P

god morgen jenter[:)]
stakkars kommende pappa hær i huset...[&o] jeg skulle jo lage en fin dag til han med både frokost på sengen å god middag/kvelds senere etterfulgt av massasje... men hær i gården er det ikke mye kor å få... er helt utslitt..[&o] føles meg fri for energi å helt jævlig.. er stiv å støl å klarer såvidt å sitte oppreist..[:'(][:'(][:'(]
så jeg ringte det venneparet av oss som skal være gu-foreldre og avtalte kvelds sammen med de, så lovet jeg min kjære en time til skikkeli massør[:)]
så jeg tror kanske det gikk bra uanz...[:D][:D]

ha en fin dag da jenter[:D][:D][:D]

Back
Topp