mornings!! (gjeeesp)

*buffy*

Elsker forumet
ja, da ble det morgen, skal til hs om en og en halv time.
kroppen vil ikke, men hjernen tok det lengste strået, så jeg kom meg opp til slutt.

(slumreknapp= my BFF)

så da er det bare å ta på seg ansiktet, vekke barnet og få i henne mat og gå den übeeeerlange turen bort til hs..) fristende fristende...

plans for dagen da?

gjespeklemmer fra moi![:)]

vilde har vært våken og bæsja 2 ganger siden kl kvart over 5[&o] så min plan er bare litt søvn etterhvert [:)]

ORIGINAL: **Flash**

vilde har vært våken og bæsja 2 ganger siden kl kvart over 5[&o] så min plan er bare litt søvn etterhvert [:)]

off, bajs på natta, det er jo det beste å våkne til!

signerer planen din etter klokka 10.

er bare en time ca til vi legger oss, så satser jeg på at hun sover noe. det kjedelige med det er jo at jeg aldri får noooe pause på dagtid når jeg sover den søvnen med henne... hun nekter jo å sove selv om hun er dautrøtt og supersint, kjenner jeg blir så irritert i dag [8D]

tenk hvis hun bare kunne hatt 1 time søvn på dagen så jeg kunne vaska eller noe... til og med dèt virker som avslappning nå [>:]

ååårh, jeg er så suuur!!!

*finner sjokolade*

ORIGINAL: **Flash**

er bare en time ca til vi legger oss, så satser jeg på at hun sover noe. det kjedelige med det er jo at jeg aldri får noooe pause på dagtid når jeg sover den søvnen med henne... hun nekter jo å sove selv om hun er dautrøtt og supersint, kjenner jeg blir så irritert i dag [8D]

tenk hvis hun bare kunne hatt 1 time søvn på dagen så jeg kunne vaska eller noe... til og med dèt virker som avslappning nå [>:]

ååårh, jeg er så suuur!!!

*finner sjokolade*

å ja, snåpass.. heldigvis vil hun fortsatt sove lallen sin på dadgen, hun her da. ellers hadde jeg vel tørna ganske fort.

å samtidig gå gravid oppi dette, kan jeg ikke forestille meg engang.
sender over masse av mine resterende sovevibber (og det er mye!)

og ja, sjokkis, den beste medisin![8D]

en siste klage til... hun sover ikke sammenhengende hele natta enda eigang [:'(][>:][&o]

men jeg haaar en type, og ei dyne jeg selv bare drar over hodet, hihi, så er ikke så ille [:)] som du sier er det bare trøttheten og graviditeten, men men!!

hvor gammel er lille snille trollet ditt? siden du skal på kontroll...?

ORIGINAL: *buffy*

hu er seks måneder, så det er lege og sprøyte og hele sulamitten i dag!

hehe, jeg er alltid livredd når vilde skal bli stukket, redd de skal stikke meg med en feil [8D] jo, syns jo synd på henne også, spesielt når hun ser så forådt([8|]) ut [:)]

lykke til¨på kontroll [:D]

ORIGINAL: macelik

Morn morn!!

Her er planen for dagen å sende en på skolen og en til barnehagen.... Av en eller anen grunn har jeg det samme planen hver dag[8|][8D][:D]

Etter det skal jeg en tur til Horten i dag!! Må kjøre ferje og greier vettu!!!

*gledesegtiltur*

Ha en strålende dag alle sammen!![;)]

rutiner, ja... hva det er!?[8D]

hva som skjer i horten? jobb?[:)]

Back
Topp