Morn

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
Det er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelg 

Kva skjer i dag, før dere tar helg? Og kva skal dere i helga? [:D][:D][:D]

Eg har nok siste dag som aktiv student, før permisjon i dag. Har kynnere som er ganske vonde men dei er ikkje regelmessige og merker dei mest når eg er sliten. Ellers verker ryggen min.... Og eg er sliten[&:][&:]

Men eg vil seie hade til ungene og orka ikkje bare sitje heime i dag heller. Men frå neste uke seier vel legen stopp (håper eg) for eg er trøtte og sliten no.

Escuro: Så da kan me finne på ting, om me orker og kjeder oss[8D][8D][8D]

God helg alle saman[:D][:D]

min kjære og jeg skal på københavn cruise idag[;)][;)]
gleder oss!!! båten går kl 17 fra oslo og hjemme i oslo igjen søndagsformiddag [:)]

ORIGINAL: lindkva

min kjære og jeg skal på københavn cruise idag[;)][;)]
gleder oss!!! båten går kl 17 fra oslo og hjemme i oslo igjen søndagsformiddag [:)]

Heldige dere som har tid til slikt[:)][:)][:)] Kose dere masse[:D][:D][:D]

Skrive på hjemmeeksamen[:@][:'(]

Mornings. eg ska snart levere snuppa i bhg, så skal eg sjå om eg får meg en legetime og få sjekka blodtrykket mitt. Var rar i kroppen skjelven og masse svimmel i går og hadde en svak hodepine hele dagen. I natt våkna eg kl 3 av hodet som dunket verre enn verst og fikk ikke sove før nærmere halv 6[&o] tojk to paracet men funket lite[&:] så greit å få sjekka bare for sikkerhetsskyld i fht svangerskapsforgiftning.

I ettermiddag skal vi på nissefest[:D] Vi er 4 venninner med småtøtter som bytter på å ha hvert år[:)] Lager grøt og koser oss og jentene leker sammen, så får de en liten nissepakke hver [:)] Veldig koselig[:)]
Helga håper eg på å få laget pepperkaker og pepperkake hus sammen med frøkna [:)]

god morgen [:)]

idag har jeg seinvakt på jobb...så ikke hjemme før 17.00. Dagene kjennes såå lange ut når jeg har seinvakt [8D]
 etter det skal jeg på butikken en tur å handle litt[:)]

Helga går vel med til leilighetsrydding og vasking....må jo få ordna til jul [8D] hehe...å siden jeg er så treg på sånt så må jeg bare starte nå [;)]

Ferdig med å rydde og vaske kjelleren og rommene til barna[;)] Så i dag er det hoved etasjen som står for tur..alt skal endevendes, vaskes og ryddes.... skal bli deilig[:)]

Male senga til jentene, jobbe og kansje en tur til IKEA med alle 4 barna! [&:]
Kommer litt an på været. Jeg er ikke så glad i dårlig vintervær etter at jeg totalvraket den gamle bilen en dag man absolutt burde holdt seg hjemme.
og det som er noe dritt er at hadde jeg ikke gjort det hadde vi hatt stor nok bil til hele familien og barnevogna nå! Æsj!

Resten av helgen blir vel mye oppusing den også. Må få jente og gutterommet klart igjen. Hadde vært fint om det så lik OK ut til Jul.

god morgen!!;)

no skal eg ut i senga å kvile litt til=) skal på jobb litt seinare, og tar nok ikkje helg før kl 18.30 i morgon (håper eg er ferdig til då) :) Å etter jobb i dag må vel eg og min kjære prøve å komme oss på butikken;P vi er heilt skrapa for mat her, men kjem oss likevel aldri inn på butikken:P

Ha ein super dag, jenter!=)

Go morgen!!
Sitter å ser god morgen norge å bare slapper av[:)] E blitt 50% sykemeldt ut året! E skikkeli deilig :) Begynne ikkje på jobb før halv ett, åsså e æ færdi halv fæm[:)] Å da e det endeli hælg!
I mora e det babytingshopping[:D][:D][:D]
Goooo Hælg!!!!!!!!!!!!

Goo' Morn [;)]

I dag, blir det juleshopping, og når jeg er ferdig på kjøpesenteret og utslitt så skal jeg videre til min nye leilighet og begynne å flytte inn diverse kjøkkenting, og sparkle hullene i veggene i stua og maskere så det er klart for maling! [:)]

Helgeplanene blir å stå opp tidlig å enten fortsette i leiligheten, der vi slipper i kveld. Eller så blir det tur på Ikea.
Enten lørdag eller søndag uansett [;)]

Så fullt opp på agendaen igrunn!!

I dag skal jeg selge marsvina mine [:(] Og så skal jeg hvile meg masse, masse. Trasket litt i byn og på ikea med mamma og søs i går, så er ødelagt i bekken og hofter i dag. Og må lade opp til i morgen, for da skal jeg og en venninne og guttungene våre ta gratistog til Voss og være der i mange timer. Vurderer å be henne ta med krykkene sine [8D] Kommer til å være fullstendig ødelagt etterpå.

Søndag skal jeg rehabilitere på sofan her hjemme [:D]

Har endelig fått ordnet bilder til julekortene som skal avgårde. Så hele helga går vel med til å snekre julekort og bake. Kanskje rydde litt mer ut av rommet som snuppa skal få da.

er bursdagsgave til min kjære fra meg pluss at vi hadde tenkt å ta litt juleshopping i københavn..
siste tur før baby kommer [;)] blir godt å komme litt bort[:)]

Her jobber samboer sent i dag. Så snuppa og jeg skal prøve å pynte til jul. Meeeen, da må det ryddes først.. Så vi skal ha ryddeleken da. "Rydd 10 ting, så får du ett kryss på lista". Funker for store og små den, hehehe!!! Hva som skjer når man har mange kryss bestemmer vi underveis, hehehheehhe!!!!
Så jeg blir frøken-krysser og snuppa skal rydde, heheheheh!!!!

ike gjort mye i dag...ana en å site i tlf å sovi...gjort lit nå i kveld da..

mora skal jeg brete klær og vaske bade(vertfal meninga)å lage noen jule gaver med ho lille[:D]og så skal mi ned på btiken å finne ut å mi skal ete i mora..mannen er på jobb så blir åntli jente dag[:)]

Back
Topp