MORN!

Vand

Forumet er livet
Snuppa våknet kl 06.20 *banker så hardt i bordet som går an og håper på en videre fortsettelse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*[:D]

Så en liten halvtime på kaptein sabeltann i senga vår, så sto vi opp! [;)] Mannen var på fest i natt og lå på sofaen og sov[>:][8D], han kom visst hjem til "normal tid" (høres kjent ut memyself?[8D]) [8D] Ikke at jeg bryr meg så veldig mye da[;)]

I dag vet jeg ikke hva vi skal finne på... Blåser som pokker ute, så jeg tror ikke det blir utevær......[&:]

Hva skal dere gjøre på en lørdag da?[:D]

morn... her sto jeg opp kl halv sju å begynte å bake... så nå står kake nr 2 i ovnen... skal bygge/lage gresskar kake... asså, sjokkis kake formet som eit stort gresskar... [:)] hehe... men ene kaka revna når jeg tok det utav forma... jaja... får jukse det til.. *irriterende...*

familien min våkner vel om en time å to... så.. til da...skal jeg bake rydde og pynte til halloween...

så, skal vi vel en tur i varmebassenget i dag... deilig... [:D]

God morgen[:)]
Meg og Thomas ser på barne tv før vi skal fikse litt koslig frokost.
så tar vi turen til lekelandet(meg og ungene)
ellers ingen planer....

ønsker alle en flott dag

God morgen!!

Våknet kl. 08:45 av storesnuppa som stod i senga si og ropte: Mamma, mamma. Laga fookost![8D][:D] Hehe..
Mannen var sen hjem i natt, vet ikke når. Så han og lillesnuppa ligger fremdeles og sover mens vi koser oss på sofaen med litt playhouse disney.

I dag får vi besøk av besta og Oldemor til jentene. Før de kommer skal vi en tur på posten og kjøpe frimerker og da kjøpe noe godteri til storesnuppa. Hun elsker å gå på butikken...[;)]
Så snakka søstra mi om å låne storesnuppa til i morgen, får se om det blir noe av. Kanskje lyst å ha henne bare hjemme i dag. Vi får se..[;)][8D]

goood dag!

jeg sto ikke opp før 11[;)] kosa meg skikkelig!

i dag blir d en liten shoppingrunde m sambo og t, kjøe sag for å skjære benkplater[:-]... ellers skulle jeg ha lest skoleting, men vi får se[:-]

ha en knallfin dag jenter, selv om d er shitvær!

imponerende beibibooms, opp så tili for å bake[;)] men hadde ønska jeg kunne ha stått opp utn at t hadde våkna!

Back
Topp