Morn morn!

Vand

Forumet er livet
Her var det tissing kl 06, så morgen kl 07[;)] Såååå god morgen, stille i huset, bare jeg og Emmeli[:D]

Spiste frokost sammen, så hoppet hun ned av stolen og sa: "Nå vil jeg i bagehagen"! [;)][;)][;)]

I dag har jeg aftenvakt... Ine kommer hjem kl 11 fra skolen, så da skal vi kose oss litt før jeg drar[:)]

Hva har dere til planer da?[:)]

God morgen!

Her har det vært morgen siden 06.15, da våknet jeg av at M satt vedsiden av meg i sengen og sa "Vil ha babygrøt mamma". Hun har omtrent kun villet ha det siden hun så da jeg ga kusinen min sin lille gutt grøt for 2 uker siden [8D]

Nå er hun levert i barnehagen etter en tussebye i gangen rett før vi skulle gå. Den forbaska smokken!! [:'(][:'(]

Etter at jeg har spist frokost skal jeg til byen med en venninne, og i kveld skal jeg se *a walk to remember* med en venninne og kompisen [:)][;)]

Mornings :) Sitter på jobb og Oliver er i bhg,skal på trening etter jobb :)

Ha en fin dag alle sammen :)

Nå er tøtta levert i barnehagen og junior tar seg en dubb.

Idag er det husvask som står på planen, for i morgen skal jeg ha barselgruppa her for første gang. Blir koselig!

[:)]

Var innom jobb igår, så nå begynner jeg å merke at det nærmer seg litt. Begynner ikke før april, men ble invitert på et kurs på tirsdag som jeg joiner, så hodet begynner å snu seg mot jobb igjen merker jeg. Veldig glad for at jeg skal tilbake til en jobb jeg trives i[:)][:)][:)]

God morgen!![:D]
storesøster ble lagt hos besteforeldrene i går kveld, så rolig morgen her og.
Vi skal ha fri fra bhg i dag og reise på besøk til søskenbarnet mitt og snuppa hennes for å leke sammen!![:D]
Straks på vei ut døra for å hente storesøster!![:D][;)]

hallaisen[:)]

idag har jeg sovet til kvart på elleve.
livredd for å ikke få nok søvn etter fødselen, så her er det søvn som gjelder[8D]
bilen vår gikk til dundas i går, aldri mer audi biler, så mye drit som skjer, og så dyrt å fikse.[:@]

ellers skal jeg bake litt og vaske litt, gjøre det som kan gjøres for å få dagen til å gå[:)]

i dag har jeg lekt tornado på soverommet.. så nå er hele senga på verandaen og rommet gullende rent[:D]

Back
Topp