Morn jenter! :)

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Hvilke planer har dere for søndagen da? Her har sambo hatt nattevakt, så jeg tar med guttene til Eventyrfabrikken sammen med en venninne og hennes gutter :) Da får de løpe fra seg litt, jeg får slappe av, og sambo får sove ;) Etter det blir det vel middag, og innekos i regnværet :) Ha en super søndag!

God morgen!
Her venter vi besøk fra kl 13:30, så nå er det noen timer med stress for å få huset presentabelt :P
Mormor og morfar kommer for å se huset for første gang siden vi flyttet inn, så her skal det nok tittes i alle rom.
Mamma og samboeren kommer også. Mamma tar med seg råvarer og skal lage middagen, så det hjelper litt på stresset ;)

Hørtes koselig ut! Planen min er ingen plan... ;) jeg våget meg på kaizer-konsert i går og DET merkes i dag. Har vondt alle veier etter å ha stått så lenge! Sofakjøring og litt klesvask er så langt jeg strekker meg i dag! God søndag tilbake!

Her har sambo dratt til utlandet og kommrr ikke hjem før neste fredag. Mamma er derfor "kalt inn" som bistand til han er hjemme igjen. Storesøster er superforkjøla og har holdt meg våken store deler av natta.. Nå skal vi stå opp og spise frokost ;) Er invitert til middag senere i Oslo hos tanta mi.. Skal også sy meg ammepute og begynne å sy babynest i dag ;) Var på stoff og stil i går og kjøpte stoff og gleder meg til å sette igang ;););)
På "mobben"

I dag begynte jakta, så får finne på noko sjølv i dag ;) slappe av, begynne på jobb igjen i morgon :P

Hørtes koselig ut! Planen min er ingen plan... ;) jeg våget meg på kaizer-konsert i går og DET merkes i dag. Har vondt alle veier etter å ha stått så lenge! Sofakjøring og litt klesvask er så langt jeg strekker meg i dag! God søndag tilbake!

Så misunnelig jeg er skulle så gjerne ha vært på konsert jeg også. Men bor litt for langt unna :p

Skal pakke for en ukes "ferie" hos foreldra mine.. De er i syden, jeg skal passe bikkja, og sambo skal være igjen hjemme for å jobbe. Så skal ha en ukes husmorferie med tid til å sy både lekematte og babynest. (hadde egentlig ikke tenkt å sy babynest, skjønner ikke helt poenget med det, men liker å ha prosjekter og holde på med :) )
JA, også et forkle til mamma da, kan jo ikke glemme det.
Og kose masse med bikkja og ellers prøve å ta alt med ro, kose meg alene :D

Må gå en tur iallefall, gjerne slå det sammen med besøket hos svigers:):D
Ellers burde jeg få unna litt husarbeid,buhu:(:P

Her blir det en liten tur med hunden og husvask :)
Ellers blir det avslapping på sofaen.. vurderer å laste ned sons og anarchy. Skal vistnok være bra, noen som har sett det? :)

Rydde og få i stand huset. Har bursdag på tirsdag og får innrykk fra familien, så da må det se respektabelt ut her. Skal også begynne å bake opp kaker til etter fødselen. Men da jeg stod og målte opp alt fant jeg ut at jeg ikke hadde bakepulver. Så nå er gubben på bakepulverjakt i de søndagsåpne butikkene. Ellers har jeg sovet. Er så fryktelig sliten om dagen, så sover og sover og sover.

Det som står på dagens agenda er vel at samboer skal vaske ferdig bilen innvendig, og kjøre den gjennom en automat for utvendig vask :P Så håper jeg å få ryddet og vasket badet - har fått på plass alt i stellekommoden nå :-) Så har jeg en plan om å pakke det av mine ting som skal i fødebagen. Er ferdig med babyens ting, så da er det bare samboers klesskift og småtteri som mangler :-) Er i uke 36 i dag, så da er det vel på tide ;-)

Ellers skal jeg slappe av og lade opp til mine tre siste arbeidsdager før det blir noen sykmeldingsdager (er 50 % sykmeldt siste jobbuka) og en feriedag før permisjonen starter :D

Her blir det en liten tur med hunden og husvask :)
Ellers blir det avslapping på sofaen.. vurderer å laste ned sons og anarchy. Skal vistnok være bra, noen som har sett det? :)
Ja! Dritbra serie! :) Venter i spenning på sesong 5 som kommer i posten neste uke :D

Ryddet kjøkken, støvsuget 1.etasje, handlet middag og vært på marken og kjørt karuseller med lillemann:) Nå skal jeg ta en varm dusj, hvile litt på sofaen og lage middag:) Får kanskje besøk av ei venninne i kveld også:)

Dette ble en rolig og syk søndag. Lillemor ble syk i går. Var glovarm, vare gråt, hadde vondt over alt og klarte ikke finne roen. Hun havet i vår seng, så hun har jo vekket oss jevnlig i hele natt stakkar. Hun nektet medisin, så kom ikke så langt med det heller. Da hun sto opp halv elleve i dag hadde hun 40 i feber, så etter en liten alvorsprat tok hun endelig ibux!! Pappaen har fått besøk av en kompis for å se fotballkamp. Snuppa har lagt på sofaen inne i "kinostua" å sett filmer og jeg har bakt rundstykker og to runder med pizzaboller. Tror ikke vi skal satse på så veldig mye mer aktivitet :p

Back
Topp